Ultima noapte in iasi

Da…azi e ultima seara in iasi . de maine incepe vacanta . e adevarat ca nu o sa fie lunga dar sper sa ma bucur din plin de ea . Am cateva planuri si sper sa se realizeze. Am sa va povestesc despre ele , dar mai incolo😀

Maine pe la 6 plec in botosani, (acasa )….ca sa petrec sarbatorile😀 . Daca tot plec ,  azi am terminat si curatenia de care vb zilele trecute. Aspirat , sters praful ,  spalat rufe….aranjat toate lucrurile la locul lor :d……si nu am de ce sa ma plang , dupa o zi intreaga de munca arata impecabil:)

Nu am avut timp de wow azi….am avut un pic de lucru la site-ul pe care trebuia sa il termin ..plus curatenia care mi-a mancat tot timpul..( stiti si voi cum e)….dar bine ca am terminat:)

Cum e tarziu..am  sa pap…..o salata bestiala cu rosii, castarveti ,  varza si cubulete de branza sarata …e super faina….. va recomand .

Am terminat cartea…Care carte ?:) despre dragoste si alti demoni . Am spus  ca va spun impresia dupa ce o termin. Nu spun mare lucru..cartea e faina…:)…m-a bantuit toata ziua de ieri😀  ( ieri am terminat-o )..asa ca …cred ca merita citita daca va place acest gen🙂. O scurta descriere…de pe spatele cartii ..ca sa va starnesc interesul😀

” Sierva Maria este muscata la varsta de 20 de ani de un caine . Banuind-o de turbare sau ca ar fi posedata de diavol, Inchizitia o trimite la manastire , unde , alaturi de exorcistul ei , traieste o pasiune nebuna, distructiva si prin urmare , blestemata…

Prin aceasta capodopera situata la cumpana dintre istorie si legenda, misticism si erotism , Gabriel Garcia Marquez depasteste granitele realismului magic. Poezia si maiestria stilului sau transforma aici scena magicianului aventurier intr-un  minunat iconostas boroc” ( am incheiat citatul :)) )

Azi am citit 60 de pagini dintr-o carte despre Norvegia…….e mai mult un ghid de calatorie de 317 pagini..in care se vb despre  tot ce te-ar interesa din tara respectiva. Incepe cu istoria Norvegiei , de la formarea ei ca stat pana in zilele de azi , plus lucruri care te-ar ajuta daca ai fi in vizita in acea tara… ce poti vizita ,.. despte arta si muzica  ,.. despre festivaluri .. si termina cu restaurante …mancaruri traditionale ,  sporturi ..si tot ce poti gasi interesat pe acolo . Pt cei pasionati de tari staine…merita investitia de 60 lei( atat e  pretul  cartii) si o poti cumpara din magazinele Diverta….de acolo am luat-o eu pe a mea:D.

Din aceiasi colectie poti gasi carti despre Egipt , Israel ,  Japonia ,  Spania,  Turcia , China,  Portugalia,  Suedia..etc. Iar daca chiar planuiesti sa mergi in una din tarile astea si nu prea stii mare lucru despre  ea, cartea  e chiar  binevenita🙂

Tocmai am terminat de scanat calculatorul….nici un virus….yupiiii🙂

2 thoughts on “Ultima noapte in iasi

  1. Sa ajungi in Norvegia si sa povestesti cum a fost acolo.
    Sarbatori fericite cu mult papa-bun si tot ce iti mai doresti
    Si vezi poate rezolvi cu wow, o sa fie nevoie de tine in joc:D

Leave a Reply

