Un Paste fericit!:*

un paste fericit la toata lumeašŸ™‚

hi hi hi …a venit iepurasul ?…la mine a venit….m-am cumparat niste tricouri si abia astept sa vina vara sa le pot purta. ;))

Azi m-am trezit pe la 12..poate din cauza ca aseara m-am culcat pe la 3 , si eram destul de obosita .Am vopsit oute …, rosii , albastreĀ  , verzi, galbene,..le-am dat cu lac si cateva cu sclipici ( nu mai stiu ce sa le facĀ  ca m-am plictisit sa arate la fel ) . Unele le-am facut incrustate , desi nu ma pricep prea bine..deci nu ma pot lauda ca a iesit ceva interesant .

Azi pe seara am sa ajung un pic si pe la biserica… de obiei nu stau mai mult de 30 de minute. Nu sunt o persoana religioasa..iar la biserica ajung cam o data pe an…de Paste :)) . Dar daca tot mergem mai mult e distractiv.

Anul trecut am fost dupaĀ  ora 1 si in cimitir . Pot sa spun ca este super fain……biserica din cimitir era plina de lume cu lumanariĀ  iar cimitirul arata super fain..cu toate aceste lumanari aprinse. …Am sa vad..poate am sa ajung si anul asta…. Oricum daca nu ai fost vreodata in cimitir de Paste merita sa mergi..caci e o admosfera faina ( valabil pt cei carora le place sa se plimbe prin cimitir… mie imi place la nebunie…cimitirul din iasi .(.eternitatea ) este unul dintre cele mai faine peĀ  care l-am vazut Ā )

Va dorescĀ  sarbatori fericite siĀ  sa va distrati zilele astea cat pt tot anu:D…saĀ fie vreme buna..si sa nu vi se stinga lumanarileĀ  ;))

Leave a Reply

