la cumparaturi

Am iesit in Kaufland pt o mica aprovizionare .  In general nu imi place sa fac cumparaturi….cel mai mult urasc sa imi cumpar haine si incaltaminte ( slava domnului ca acum am iesit doar pt ceva de papat😀 )…. urasc sa probez 1000 de produse pt a vedea care imi este  bun :P…..asa ca , atunci cand e vb de shopping prefer sa iau fuguta ce am nevoie si sa ajung cat mai rapid la casa .

Am fost intrebata o data daca prefer  sa cumpar din  supermarket’uri sau de la alimentara de langa bloc . Ce am raspuns ?….Supermarket :D . Nu din cauza ca nu vreau sa sustin micii producatori😀 ci doar pt ca e mai comod .

Oferta de produse este mult mai mare, nici nu se compara cu ce poti gasi la o alimentara de cartier…  poti sa casti gura cat doresti la un produs si nimeni nu te obliga sa il cumperi….poti sa il intorci pe toate partile….sa  vezi ce contine..sa vezi cand expira.. .fara  sa ai  in fata un vanzator   grabit  care se uita la tine . Nu e ca as avea ceva cu vanzatoarii grabiti 😀..dar am patit de cateva ori cand am cumparat de la magazine mai mici ,   sa primesc produse expirate…( nu zic ca in supermarket nu se poate intampla asta ..dar macar mi-o fac  cu mana mea :)) ) sau de exemplu daca cer o ciocolata cu tiramisu sa primesc una cu alune iar daca spun dragut😛  ” nu  cu alune..cu tiramisu vreau “….sa ma trezesc cu o ciocolata cu lapte trantita urat pe  tejghea  .Asa ca…decat sa deranjez pe cineva  inutil mai bine ma servesc singura 😀

Desigur ca am intalnit si vazatori amabili.. care iti intind 100 de produse si te lasa sa alegi ce doresti , nu zic nu🙂 . De obicei de la alimentara de  langa bloc  fac cumparaturi cand  ma trezesc deodata ca imi lipseste ceva si nu am chef de o plimbarica pana la cel mai apropiat supermarket.

La voi..cum sta treaba ?🙂

One thought on “la cumparaturi

  1. Daca e vorba sa fac cumparaturi mai mari e mai bine la supermarket, cele mai apropiate de mine fiind Metro si Kaufland. Cel putin pe cei de la Metro sunt cam suparat, am luat niste produse care nu au fost in regula, sa zicem asa😦 Magazinele mici sunt si ele bune cand ai nevoi doar de cateva produse, si cum sunt cam lenes din fire😀, in loc sa mai bat drumul pana la supermarket, mai degraba cativa pasi pana la magazinul apropiat.

Leave a Reply

