noapte de vara

Cum aseara calcul nu ma lasa in pace si imi  se inchidea  non stop..m-am hotarat sa ii dau liber si sa ies la o plimbarica…..era in jur de 12 noaptea..si am zis ca nu ma duc deaprte, ci doar in spatele blocului la un teren de joaca pt copii . Ziua de ieri a fost destul de calda…dar nu ma asteptam si noaptea sa fie la fel…… era exact ca o noapte de iulie dupa o  zi canicula  nu batea vantul dar era o racoare placuta….cerul  fara  nori ..si o luna plina lumina  orasul .numai bine de stat chiar de dormit afara ;))

Avand in vedere ca de acum se facea  ora 1.. 1 :30…nu mai era nimeni pe starzi..si asta era partea ce-a mai buna..iar la un bloc din fata mea canta o bufnita . Niciodaca nu am vazut o bufnita atat de aproape.. (doar la gradina zoologica  , ….dar nu in  liberate lojic:P )…tipa de pe o antena  si isi rotea capusorul  in toate partile :D…..era destul de cute asa  .

M-am leganat ce m-am leganat..m-am dat si in topogan ca doar nu mai erau copii acolo pe care sa ii incurc..asa ca am profitat de tot ce am gasit . Pe la 2 am zis  ca e timpul sa merg si eu acasa….azi se anunta o zi plina… MERGEM LA GRATAR ;))

Leave a Reply

