la terasa

ieri dupa o repriza de ploaie buna..am zis ca daca tot s-a mai racorit vremea sa merg sa beau un   vin la o tersa….cum prietenul meu  termina la 23 servici …era ora 24 cand am iesit si trebuia sa cautam o terasa cu program non stop..asa ca prietenul meu mi-a propus belfast . E un club cu terasa afara ..zis si facut..ne-am indreptat spre terasa

Era o  noapte numai buna de plimbare ..era o racoare placuta.. si o luna plina lumina tot cerul…..Am traverat pasarela  din alexandru care noaptea arata misterioasa… asa lunga si intunecata ..iar la capatul ei   un bec arunca  un stop de lumina galbena…..

ne indreptam acum spre zona  mea preferata . din iasi .rapa galbena. .de cand au refacut-o chair arata super fain si mai ales noaptea..straduta e luminata de multe felinare cu o lumina calda..au pus si bancute😀 . Ne-am oprit si noi  pe o bancuta sa admiram peisajul…dar nu am zabovit mult…am plecat . Am traversat stada repede si ne preagateam sa ajungem la terasa. In fata noasta un baiat invata o fata sa faca box…el se strofoca sa ii explica nu stiu ce schema ..iar ea..parea ca nu intelege mare lucru…din cate am apuca sa vad nici eu nu am inteles mare lucru din ce facea baiatul ala :D. Am ajuns la terasa..care era destul de  plina . am zis ca stam afara ca sa nu ne omoare fumul gros din club dar nu am avut noroc…chiar si la tersa toata lumea fuma  asa ca am nu am avut scapare :(. Am prins o msa mai langa strada   , rapida a fost si chelnerita si ne-a adus o sticla de tamaioasa romaneasca si un bol cu cubur de gheata..Perfect ca si asa era caldut afara.

Cum statea noi asa..trece pe langa tersa un barbat….cred ca aveam 50 -50 si ceva de ani..avea pe el o maleta murdara si o geanta de voiaj in spate..cu un ten inchis..la prima vedere parea un boschetar sau ceva de genulasta….si ne zice..” M-am urcat si eu pe o motocicleta o data si am cazut ..uite mi-am sucit mana( avea o mana stamba )..am jurat ca nu ma mai urc “( langa club erau 3 tipi cu motociclete )….zis..ok in gandul meu si m-am intors la paharul meu de vin linistita….barbatul a plecat la un chiosc de vizavi si a cumparat o cafea..a venit apoi la terasa  si se aseza la masa din fata mea care era singura libera . Bea linsitit cafeaua . La un momen dat  o vede pe chelerita si ii cere o bere….tipa se retrage spre usa si ii zice ca nu mai serveste la ora aia.. .. dupa 2 minute chelnerita ii servesti in continoare pe  ceilalti clienti..barbatul cere iar o bere dar nimeni nu il baga in seama…striga dupa o bere de 3 ori..apoi se oprete..vazand ca nu e bagat in seama se ridica si pleaca …..Mi sa parut urata treaba ..i-am povestit prietenului meu si el s-a dus sa ii cumpere  barbatului o bere..( bineinteles ca chelnerita l-a servit ).. s-a dus dupa el pe strada si i-a dat berea ..barbatul a vrut chiar sa o plateasca ..apoi s-a intors la terasa sa isi bea berea……

Haina face pe om?..asa se pare..probabil ca daca esti sarac chiar daca ai bani nu te ia nimeni in seama. Omul ala ar fi platit berea…….nu era nici beat si nici nu facea scandal..a venit la terasa sa bea o bere si nimeni nu la servit ..de ce ?…probabil ca personalul terasei are  dreptul sa isi aleaga clientii ..nu ?..sau asa e socetata in care traim….destul de multi snobi pana la urma…

am aberat destul..pe ziua de azi..am duc la nani….si maine e o zi .

One thought on “la terasa

  1. Depinde de fiecare din noi ce pretuim mai mult, haina sau omul. Sunt unele localuri care nu servesc pe oricine, isi selecteaza clientela, dar mi se pare normal sa anunte chestia asta. Nu e un lucru foarte frumos ce a facut chelnarita, dar poate nu e vina ei. Am vazut odata o faza la un bar in care patronul certa barmanul ca l-a servit pe unul cam in aceiasi situatie cu cel din cazul tau.

Leave a Reply

