alegeri

am aflat de curand ca duminica sunt alegerile…….am  vazut  afise electorale de cateva saptamani dar   ma gandam ca alegerile sunt mai  tarziu… cum acest subiect ca si intreaga politica nu ma intereseaza nu am dat importanta . Afisele electorale ma intereseaza doar din punct de vedere publicitar. de aia l-am remarcat.si trebuie sa recunosc ca unele arata mai bine ca in  alti ani.. dar sunt destule care arata jalnic inca…

cat despre alegeri?…slava domnului ca nu ma duc la vot . nu am gasit inca un om destul de destept ca sa fie votat  asa ca nu are rost sa votez un om care nu cred ca merita si nu m’a convins cu nimic sa il votez….sunt unul din oamenii aia care se bucura ca are libertatea de a nu merge la vot..stiu ca multi spun ca din cauza oamenilor ca mine tara se duce de rapa…dar pt mine “tara” e o notiune abstracta…nu merita sa imi pierd timpul cu ea …..iar politicienii sunt toti o masa de idioti..( parerea mea  )

Am avut si noi conducatori mari o data..Stefan cel Mare ..Mihai Viteazul ..etc ..ii stiti voi..care erau patrioti si le pasa si de tara nu numai de ei…. cat pt mine…duminica e un singur mare si important eveniment : 1iunie :D….sper ca vremea sa fie buna , sa tina cu mine…si  sa pot petrece acesta zi minunata in natura..departe de lumea dezlantuita …

Leave a Reply

