carti

mda…chia asa… carti….

nu am mai scris nik de mult…mda cam asa e..am avut o saptamana plina..de evenimente ..fericite sau mai putin fericite..nu am sa vb despre ele…..asa  ca nu prea am avut timp….se pare ca si saptamana care va urma o sa fie  cam plina..dar dupa ..cine are  concediu 3 luni? :)))

azi am fost in carfure si am intrat la o librarie….stiu ca nu este un eveniment asa de mare incat sa scriu un blog despre asta..dar totusi:P….. Cartile din colectia Galeria de proza…au preturi promotionale😀..asta e bine pt cei care prefera sa citeasca din cand in cand.. inseamna ca poti sa cumperi o carte de 800 de file la pretul de 7  lei:D.

.convenabil nu e asa ? . iar daca caretea e mai micuta..sa zicem 200 file e la 5 lei..in kaufland :D…..mda sa vezi si sa nu crezi .

Eu zic ca se merita mi-am luat 3 carti cu 190 de mii,  :D

iar daca tot maine e sambata..si daca cumva va plictisiti,si sunteti in iasi….bine ar fi sa vizitati gradina botanica…au inflorit trandafirii…si sunt o groaza de soiuri….merita vazuti :D…si asa am inteles ca se anunta ploi zilele astea asa ca nu e de gretar :))

One thought on “carti

  1. Sper sa mai prind si eu oferta asta la Kaufland, Carefour e prea departe de mine si mi-e lene sa merg pana acolo😀. Pana la urma nu conteaza cate pagini are o carte, ci ce este scris in acele pagini. Sper sa-ti faca placere sa citesti carile ce ti le-ai cumparat, lectura placuta🙂. O cunostinta fiind profesoara a primit niste banii pentru a-si cumpara carti si fiindca s-au adunat la propriu vreo cateva kg de carti😀 m-a rugat sa le pastrez eu. Nu o sa cer chirie pt asta, dar vreo cateva o sa le citesc pe cateva din ele. Din ce am citit pe coperta sper sa fie interesante, despre sfantul grall, teorii ale conspiratii, ceva in genul Codul lui DaVinci. Daca tot intarzie netu😦, macar o sa am ce sa citesc

Leave a Reply

