nu mai vine vara

Sunt foarte suparata..nu mai vine vara :D……toata iarna am asteptat vara ca sa ma balacesc si eu ca omul…si …degeaba… asta e vreme de iunie ?….parca e toamna

mi-am luat colaci , barcuta , costum de baie si sunt gata sa aterizez in orice apa imi iese in cale..daca ar fi vreme de asa ceva…..dar la fiecare sfarsit de saptamana vremea imi inseala asteptarile….

mai am o saptamna de stat in iasi si nu am reusit sa ma duc o data la ciric…naspa… se pare ca nici weekend’ul asta nu va fi altfel…. nu picnic..nu mici, nu bere si sigur nu balacealašŸ˜¦ . dar cum se spune..speranta moare ultima..si pana la urma vara abia a inceput nu ? :(((

Leave a Reply

