timp liber

cum sunt in vacanta…..incerc sa stau cat mai departe de munca, nu  ?   lojic ….si atunci cu ce sa imi umplu timpul liber ?….ok..hai sa incec sa ma uit la tv …:))))…se mai uita cineva la tv  in zilele noaste ?….dar la tv la ce te poti uita ?..imi spune si mie cineva ?..filme?..o doamne cand e vb de filmele de la tv mai bine..mori :)) nici macar nu merita sa discutam despre acest subiect😀.. filme de  categoria  d ..f ..g….h…..toate vechi de cand lumea si toate ieftine si proaste ….emisiuni de divertisment?….groaznice sunt toate deci iar nu merita amintite …stiri ?.. m-am uitat o data ..cica 90 % din fructele aduse in  tara sunt iradiate ca sa tina  pe timpul transportului …deci poti sa te imbolnavesti mancand doar mere nu numai cu  coca cola cu mentos  :))) ..ok ..la urma urmei mancam cea ce ni se serveste .. nu ?.si nu a murit inca toata populatia globului..sau probabil ca nici mult nu mai are  :D….inca oleaca si am sa ajung sa consum doar aer…poluat si el desigur ….in afara de  ce ar trebui si ce nu sa mancam…. ce mai aflam   de  la stiri .. ?  pai ne vb despre morti ..crime , violuri ..accidente grave ..e clar    nu prea aflii nimic altceva asa ca daca nu ai chef sa faci  o depserie nu te uita la stiri :D… deci vedeti ..nu din cauza muzici rock se sinucid copii de liceu ,ci pt ca au deschi tv la ora de stiri :D…..muzica?…si aia naspa..iar daca mai e si romanesca mai bine pui un cd decat sa iti pierzi vremea la tv…..hai sa zicem ca raman posturile staine..gen .discovery si etc..doar acolo in cazul in care prinzi un documentar interesant merita sa te uiti…dar mai mult de o ora nu as sta ca m-as satura si de atatea documentare , nu-i asa ?🙂

ei ..eu ieri am iesit la plimbare in parc..si m-am dat cu barcuta….te poti da gratis toata luna iulie cica si te lasa cam o ora deci ai timp sa te invarti bine pe tot lacul..si mai  sunt si hidrobiciclete in cazul in care preferi  o hidrobicicleta in locul barcutei :D…in rest bt incepe sa arate bine..cu exceptia faptului ca s-au taiat  aproape toti copacii ca sa se face locuri de parcare…bv primarului pt fapta lui ” mareata “,,nu am ce zice…

in rest..wow cat e ziua de lunga..citit, plimbat… iesit pe la terse..ca doar e vara si fain afara…si am si noroc  ca am o pauza de comezi asa ca pot profita din plin de aceste zile libere😀..si voua celor care sunteti in vacanta sau concediu…odihna placuta😀

ps . sa imi scuzati va rog greselile gramaticale de obicei mi-e lene sa recitesc ce am scris si cum tastez repede mai incurc tastele sau mai sar peste ele:D

One thought on “timp liber

  1. De mult tv-ul nu este decat o instalatie de manipulare, la tv iti spune ce sa cumperi, cum sa te imbraci, cu cine sa votezi, absolut tot, asta bineinteles daca nu iti pui mintea la contributie si gandesti tu pentru tine, nu astepti pe altii sa-ti spuna ce sa gandesti.
    Cand eram mai mic tv imi cam ocupa destul de mult timp, mai ales cand a aparut cablul, de la un program de televiziune de la cateva ore si un singur post la 20-30 de posturi cu program non-stop era diferenta de la cer la pamant. nu pot sa uit desenele animate de pe italia 1 si canale 5, posturi italiene, datorita lor pot sa spun ca inteleg destul de mult din limba italiana.
    In ultima vreme parca nici la desene animate, mai ales cele noi nu mai simt nici o placeresa ma uit, parca sunt prea ciudate pentru gustul meu, nu mai au acelasi farmec ca Bugs Bunny sau Duffy Duck.
    Pana la urma tv e facut pentru mase, iar masele in ansamblu lor sunt simple, ca sa nu folosesc alt cuvant.
    Deci mai bine o carte, o plimbare prin oras, o sesiune de wow😀 decat tv

Leave a Reply

