una calda ..una rece :D

1. cica unuinea europeana a bagat legea sa nu se mai foloseasca e-uri in alimente,,,bv lor..poate in sfarsit o sa scapam de coloranti si de aditivi ,,,, hi hi hi….legea e valabila si pt romania asa ca..nu o sa mai papam acadele albastreeee:((((

.2. era sa iau mare teapa..dar maree , mareeee…….mi-am luat bilete la artmania..pe bilet scrie frumos locul unde se desfasoara concertele si ora..20 :00……nu am reusit inca sa imi rezerv loc la cabanute …si cum ma invarteam pe net sa caut cazare am zis sa intru si pe pagina festivalului….. zis si facut..cum am intrat si ma tot uitam pe acolo..am vazut ora spectacolului 13 :15…iar accesul publicului ince pe la ora 14………mai jos era si explicatia “IMPORTANT: Pe prima serie de bilete emise de Diverta ora de incepe a festivalului este trecuta ca fiind ora 20.00. Va rugam sa nu luati in considerare respectiva ora, strecurandu-se o eroare in sistemul informatic al celor de la Diverta. Orele de incepere sunt cele de mai sus “…..
mda..ma intreb daca nu intram pe site cam ratam concertele….si ma mai gandesc ca nu tot care merg al festival se uita neaparat pe site cu o saptamana inainte de concerte ca sa afle…….naspa eroare ….bine ca sa rezolvat :)))

One thought on “una calda ..una rece :D

  1. din pacate de e-uri nu o sa scapam, poate in schimb macar de cele cancerigene, asa ca vom manca in continuare acadele albastre:P
    vizionare placuta la concert, daca tot ai aflat ora corecta😀

Leave a Reply

