Artmania 2008

1 – vineri 18 iulie..
Plecarea din Iasi  a avut loc la ora 06:00 :)…trebuia sa ajungem in sibiu pana pe la 4..5….fara prea multe pauze…asta era programul…dar in realitate treburile stau intodeauna altfel…prima oprire a fost la benzinarie..unde am facut plinul ..si am baut o  cafea…ne-am intalint acolo si cu o cunostinta si toti ne-am indreptat spre Sibiu .

drumul pana in cheile bicazului nu e prea impresionant. in chei si la lacul rosu am facut un papas..am papat..ne-am dat in leagane, am admirat pesajul care e suberb . Pt cei care nu au ajuns in bicaz….cheile bicazului sunt  cu adevarat impresionante…iar la lacul rosu poti sa te plimbi cu barculete :)…..e frumos sa stai pe acolo o zi..2….Cum bicazul l-am  tot vizitat ..si cum eram si pe graba cat de cat ..am plecat de acolo destul de repede….urmatorul popas l-a facut in Praid…nu am avut timp sa vizitam salina..coada  era destul de mare..si am fi peirdut cam 1…2.ore.pe acolo….Oricum daca ajungeti prin Praid ar fi pacat sa nu incercati prajiturile de la terasa de langa salina..sunt foarte buneeee :)… e o prajitura interesanta.cum in moldova nu o sa gasiti .cu nuci ,pandisipan ,frisca..si nu mai stiu ce ….buna buna :)……Mai greu e cu comunicarea…daca nu stii ungureste e cam naspa…eu nu stiu asa ca ne-am inteles cam greu prin zona..mai ales ca lumea de acolo nu prea stie romaneste.( sau cel mult aia peste care am dat yo )..e putin bizat ca  e ca traim totusi in romania..dar trecem peste asta🙂

Drumul spre sibiu e foarte frumos…peisajele sunt superbe asa ca o sa aveti un drum placut. Daca plecati din iasi si vrei sa ajungeti in sibiu..cel mai scurt drum e ..Iasi -Bicaz-  – Sovata -Sibiu .

in jur de 17 :00  am ajuns in Sibiu…..cazare avem in Cisnadie… la complex ananas….e un camping dragut..cu casute din lemn , cabane ,  rulote si locuri pt cort depinde cum doriti sa stati . Cu o saptamana inainte de plecare am facut rezervare pt casute..dar mi-a spus ca nu se face rezervare ca de obicei lumea care face rezervare nu vine….ca prin urmare marea ne-a fost mirarea cand am ajuns si campingul era full….toate casutele erau ocupate….asa ca cu chin cu vai ne-a cazat intr-o rulota draguta….care nu avea curent :D . norocul nostru a fost ca aveam o lanterna la noi :D……si cum nu suntem pretentiosi a fost chiar super fain mai ales ca nu am mai stat intr-o rulota pana acum:D

ne-am aranjat lucrurile repede am papat un pic si am plecat iar spre sibiu pt concert.concertul a avut loc anul asta in Pavilionu 2007 ..era un cort mare putin mai jos de piata mare paralel cu  hotel Ramada….a fost ok ca concertul a fost sustinut in cort pt ca afara a inceput sa ploua…iar cortul avea aer conditionat asa ca nu se murea ca cald :D .am ajuns in jur de ora 18:30 ..numai bine ca sa prindem Aqua de Annique . suna foarte ok si  au facut un spectacol fain.Desi am ajuns la mijlocul concertului nu era full si am reusi sa prindem loc in al 4-lea rand,

pe al 19 :30 a inceput Tiamat…care in ciuda problemelor de sunet se auzeau destul de bine in fata…in spate am inteles  ca suna groaznic ( ma rog ..pareri). De pe la Timat a inceput sa se adune lumea dar pot sa spun ca desi am prins loc in fata nu a fost deloc inghesuiala,  publicul foarte ok..linistit fara imbranceli.sa stat lejer..in comparatie cu data trecuta cand am fost facuta papanas😀

Pe la 21 a inceput lacrimosa , au avut putine probleme cu sunetul si au intrat cu o mica intarziere….publicul a fost foarte fain aplauda canta ..super ok🙂 Tilo…la inceput a fost un pic rezervat dar si-a dat drumul  repejor si o fost foarte fain🙂..Aparatul meu nu e foarte performant asa  ca nu am reusit sa fac poze mai de calitate😦

ziua 2..19 iulie…

cum nu avem bilet si pt a 2-a zi de festival…am zis sa vizitam  Sibiul…..ne-am oprit la muzeul astra….Muzeul se intinde de mii de hectare asa ca toata ziua de la 13 :00 pana la 18 :00 am pierdut-o acolo :)…E muzeul satului..sunt casute din diferite zone alte tarii ..foarte dragute…este si un lac mare pe care poti sa te plimbi cu barcutele…15 lei juma de ora…Muzeul e foarte fain facut merita vazut . Este si o terasa de care nu am fost prea incantata trebuie sa recunos…e singura din zona..deci nu prea ai de unde alege…comanda a fost gresita o data..in loc de 2 porti a fost adusa una….iar preturile din meniu nu sunt scrise cum trebuie asa ca s-ar putea sa ai mici surprize cand vezi nota.

La 18:00 am plecat din muzeu spre Sibiu…..am ajuns in piata mare….am vizitat catedrala..si ne-am oprit la o tersa…de unde iti recomad limonada  care e dilicioasa :)…am papat si o salata cu ton fainuta si aia….Dupa ce am papt am plecat la festival  …ne-am asejat langa cort am luat bere si am ascultat Gamma Ray care a fost cap de afis pt ziua respectiva….Dupa conceri am plecat spre Cisnadie la nani😀

ziua 3 ..20 iulie

ei…a venit si timpul sa plecam spre Iasi……dar intre timp tragem o fuga pe la Sighisoara:)……cum anul asta nu ajung la festival..am zis sa intru macar sa salut orasul :)…..am vizitat muzeul de istorie iar :D…am papat la tersa ” Casa cu cerbi”..unde am servat papanasii cu gem de mure si smanatana ..papanasii aia  este cel mai bun desert pe care l-am papa vreodata la o terasa…sunt deliciosi…si cu  un suc natura de mere.yamyy .super fain…

Ne-am oprit din nou in Praid…unde am papat inghetata si o sticluta mica de sangria…..apoi am oprit langa o apa si ne-am balacit nitel…….fiind foarte cald afara si apa calduta a fost perfect…am fi stat mai mult dar nu am avut timp.😦.

.Am ajuns in iasi in jur de ora 00:00..iar azi la 13 am plecat spre bt…asa ca dupa 4 zile de drum….merit o pauza😀

One thought on “Artmania 2008

  1. super misto escursia….mi-ar fi placut si mie sa vizitez sibiul…niciodata nu l-am vizitat..doar l-am traversat..f repede…

Leave a Reply

