revin la aveyond

Dupa 2 ani de wow revin la aveyon .

plictisita un pic de wow am zis sa caut alt joc…dar unul nu asa de complicat si care nu iti mananca asa mult timp, cum nu mai stiu ce jocuri noi exista am cautat yahoo game si am gasit Aveyon  :)…Jocul asta l-am jucat acum 3 ani si mi-e placut..iar acum spre bucuria mea am vauzt ca a aparut si aveyon 2 si 3 . este un joculet mic..nu ocupa nici mult spatiu si nici mult timp deorece intr-o luna il poti termina .daca va plac jourile cu questuri si nu aveti nici mult timp de pierdut  va recomand Aveyon😀.

..desi e un pic pueril ca si grafica si pare mai mult un joc pt copii eu zic sa jucati  ca merita

 

Leave a Reply

