sfarsit de luna

mda..am avut o saptamana plina…plina de avayond…desigur:D..in sfarsit am mai un pic si il termin ;))….

in rest?..am reusit sa termin niste lucruri iportante….unul ar fi sa imi iau pasaportul . Daca acum 2-3 ani era foarte greu sa iti faci pasaport, erau cozi interminabile , si te plimbai zile bune..acum nu mai e asa…l-am facut si l-am si luat foarte repede :D…al 2 -lea lucru au fost analezele obligatorii.(.ma rog obligatorii mai mult sau mai putin)..pe care le-am amanat cat am putut de mult :D….nu prea ma inteleg cu acele..asa ca prefer sa fug de ele cat pot dar…de data asta mi-am invins frica:)) si am reusit sa imi fac si analezele..si aici lumea sa miscat repede asa ca in 20 de minute totul era gata .

Pe de alta parte am inteles ac azi a fost eclipsa de soare..in jurul orei 13..ei recunosc ca eu nu am vazut nimic dar sunt sigura ca au fost altii mai norocosi ca mine:((( .

Leave a Reply

