Festivalul medieval Suceava 2008

Da….si cum a fost sfarsit de saptamana am ajuns si eu la festival.. Am plecat din bt la 12 si am ajuns pe la 13 si ceva. Prima oprire a fost …unde credeti?

La cetate.?

..a nu:D..

la carrfour…unde am facut mici cumparaturi iar dupa am luat-o spre cetate.

Ca sa ajungem la cetate am trebuit sa o luam prin padure…..Se urca cateva trepte..nu foarte multe si se ajunge relativ repede. din pacate din cauza ploilor cred am avut parte si de catva tantari..starsanti un pic..dat am trecut peste:D

Cum am ajuns in cetate…primul lucru pe care l-am facut a fost sa ne echipam in domnite si cavaleri. Costumele costau 15 lei…si puteai  sa stai echipat asa in jur de 20 minute….cat te plimbai in cettate si facai cateva poze. Super tare :d

In rest prin cetate … domnite, calaveri, spectacole…mici si bere pentru cine vroia😀

Pe urma am tras cu arcul. 5 lei 3 sageti……..dupa putine explicatii am, reusit sa ne descurcam .Apoi ne-am uitat la luptele dintre cavaleri pana in jur de ora 21 cand a inceput turnirul. Desi o cadere de curent a oprit un pic din spectacol a revenit repede  si spectacolul a continuat super fain…

La ora 12 au aparut si vrajitoarele,care au facut un spectacol superb cu foc……Se jucau fetele foarte frumos de altfel dar din pacate pana la uram au fost arse pe rug :))

Unde mai punem ca era si eclipsa de luna, si vrajitare si foc si calaveri  si cetate medievala… tot tacamul pentru o seara medievala perfecta.

Desi putin mediatizat, si desi nu a fost un public foarte numeros festivalu a fost foarte fain asa ca anul viitor merita sa ajungeti si voi  pe acolo.

One thought on “Festivalul medieval Suceava 2008

Leave a Reply

