Buimacita

Cred ca m-am tampit sau cel mult am dat in mintea copiilor….Din plictiseala cautam pe net joculete…si am gasit acele joculete barbie. :D….

Desi sunt niste joculete pt copii de 3 ani …trebuie sa imbarci sa machiezi , sa coiafezi fete, ..ba chair sunt unele in care poti sa colorezi……sa stiti ca pot fi si  destul de amuzate. partea buna e ca sa joci nu iti ia mai mult de 3 minute….asa ca daca te plictisesti repede nu ai pierdut mult timp din viata inutil:D Nu va recomadn sa jucati  decat daca chiar nu aveti ceva mai bun de facut.

Adevarul e ca inca nu am trecut de faza in care o carte de colorat ma mai amuza…daca pot sa fac asta si pe net e si mai nostim🙂

E doar e etapa din viata mea…sper sa reusesc sa ma maturizez si sa scap de ea :(((

in alta ordine de ideei m-am saturat de atata zgomot, toate orasele vara sunt in constructie, sau in reconstructie . In fata blocului meu se ridica o cladire gri si intunecata..care imi  acopera tot peisajul..singur spatiu verde care a mai ramas in cartier a disparut…iar il locul lui se ridica o caldire cu multe birouri,  parcarii..si din astea…Zgomotul este infernal..si praful nici  nu mai zis…..cateodata e asa naspa sa traiesti in oras……nu a mai ramas nici un spatiu verde pe langa blocul meu..iar copacii care erau  …au fost taiati ca sa se faca parcare….foarte fain…

Acusi o sa se puna izolatie pe bloc..iar praf si zgomot..noroc ca atunci o sa fiu pin iasi ca se cam termina vacanta …..acolo sa pus deja….norocul meu:))

One thought on “Buimacita

  1. Iti doresc sa nu pierzi niciodata copilul din tine, sa te poti bucura oricand asemenea unui copil fara griji si suparari

Leave a Reply

