O intamplare fericita:D

Ieri am iesit la plimbarica……de fapt am iesit pe afara cu scopul de a cumpara o pizza.Am ramas singura acasa si cum nu ma pricep la bucatareala, si cum si lenea e mare ..am zis sa profit de vremea frumoasa de afara si sa ies sa pap o pizza.

Cum ma indreptam frumos spre terasa mea prefertata din bt hop peste cine dau ?…peste un coleg de facultate pe care nu l-am mai vazut cam de 2 ani cred. Desi in perioada cand stateam in camin eram foarte apropiati..si desi ne mai intalneam si prin bt cand veneam pe acasa….nu stiu cum sa intampalt ca in ultimii 2 ani am pierdut legatura cu el de tot.

Ei uite ca ieri am dat peste el..si am merg la o terasa si am stat de vb cateva ore bune..ne-am amitit ce mai facem noi pe la camin si treburi din astea. A fost o intalnire super faina si relaxanta .E dragut sa te mai intalnesti cu prieteni buni din cand in cand..am si uitat cum e…am si uitat cum eram noi..gascuta noasta care  facea nebuni…si slava domnului facem:).

.nu stiu cum sa intamplat ca am reusit sa imi cam restarng nr de prieteni cu care ma vad zi de zi si asta e cam naspa….mai rar pe la terase, mai rar pe la plimbarici…nu mai zic de nopti albe si etc din astea:P……oare asta e din cauza ca am imbatranit?…….sau pur si simplu nu imi mai arde de distractie si nebuneli..sau poate ca nu mai am cu cine sa ma distez ca atunci.:)..toata lumea la munci..probleme serioase….

A fost placut sa mai vb cu unul…cu altul..si sa mai ies si eu din starea prosta in care am intrat de cateva saptamani…..din pacate mai am cam o saptamana si ajung in iasi ….si acolo ma astepta cateva surprize……neplacute din pacate la care sper sa le fac fata…si totusi mai am cateva zile in care pot sa ma mai plimb pe starzile din bt…..cine stie peste cine mai dau:)…

A si m-am apucat de triburile..nu stiu cat o sa ma tina…..am cam 3 zile de cand joc:D…..si de sambata e unda verde la atacuri..sper sa nu mor ca am fost curajoasa pana acum:)))…..desigur am si ajutoare asa ca nu sfatuiesc pe nimeni sa ma atace :P

Leave a Reply

