Zilele Iasulul

Se apropie zilele iasului..si pentru ca ma tot intreaba lumea ce o sa fie ..ce trupe vin si din astea…am hotarat sa caut pe net si sa vad si eu un programel cat de cat. Desi m-am chinuit oleaca nu am gasit nik interesant….am sa ajung si eu marti in iasi (in sfarsit)..si am sa caut afisele ok?…..si poate asa o sa aflu ceva mai interesant decat am gasit pe net:D

Eu una nu stiu ce mai e de vazut..la aceste festivaluri..de concerte ale unor trupe romanesti  sunt satula…..mai mergeam o data pe la targul mesterilor populari..cand eram prin faculta  si vindeam icoane .si ne plimbam prin podul palatului…atunci era distractiv dar a trecut perioada aia ..asa ca mare distractie nu cred ca o sa fie acum ….iar daca vremea insista sa fie asa de naspa nu e de bine:D

http://iasi.comunicat.ro/in-oras/evenimente/sarbatorile-iasului-program-10-octombrie-2008..aici gasesti programul de cam pe toate zilele daac te intereseaza .eu atat am gasit mai relevant..daca stii ceva mai mult zi si pe mie:)))

Leave a Reply

