sarbatori fara carne

desi aveam planuri de mult sa ma las de carne , pur si simplu nu reuseam. mi-am facut stategie in cap si am zis ca la 30 de ani ma las….dar uite ca am ajuns sa ma las mai devreme si bine am facut:D……am o luna de cand nu mai cosnum carne..si sunt ok..traiesc inca ca sa vezi…..

Stiu ca o luna e foarte putin dar e un inceput si sper sa am vointa sa ma las de tot, asa cum am facut cu coca-cola de care eram super dependenta:)))

ce ma facut sa am las de acest preparat.?….poza de mai sus e una din cauze , desi nu e singura……dar sunt iubitoare de animale si respect viata..mai ales a altora decat a mea…fie ca e vb de oameni sau animale nimeni nu are dreptul sa omoare alte fiinte.

da adevarul e ca fripurica e foste gustoasa, dar in spatela ei sta pana la urma un adevarat macel….mill de porci , mii de gaini , vaci, melci,  furnici gandaci, porcusorii de guinea , pisici , cai, porumbeii , broaste  si tot ce msica  se consuma. omul manaca tot ce poate baga il el fara mine. Mii de animale  sacrificate zilnic pentru a fi consumate…multe dintre ele sunt consumate  multe nu ..dar daca nu sunt consumate sunt aruncare.deci tot e pacat sa iei o viata si nici macar sa nu poti folosi carnea din ea …….desi de obiei carnea stricata nu prea e aruncata. am cumoscut un tip care lucra la o firma nu zic numele :D…. la sectia de spalat puii care erau stricati …i curata frumos  cu ote si detergent si apoi il vindea ca pui refrigerati..si eu ii consum dupa..?…ok mai bine nu….

nu sunt de acord cu cresterea animalelor  si taierea lor . nu am fost niciodata .Am si eu porcusori de guinea si nu as putea sa ii mananc vreodata, iar lumea creste porcusori in ferme doar ca sa ii servesca la restaurante drept deliactese…..nu sunt de acord nici cu taierea porculoi de sarbatori ..il iei de mic il cresti il tai ca sa-l  manaci ?..cum poti face una ca asta?…..si cu gainele la fel…si cu toate animalele .. e urat tare

atata timp cat omul poate trai si fara carne..ba chair e mult mai bine sa traisac fara ..nu vad de ce e cazul sa se omoare atatea fiinte vii……sper sa reusesc sa nu mai pun bucatica de carne in gura..desi imi pare foarte rau ca am pus pana acum :((……nu am sa-mi cumpar haine de piele naturala , si nu o sa mai folosesc produse testate pe aminale…

si un mare sac pentru toti comerciantii  de carne , si balnuri  care au pierdut un client….si sper sa nu fiu singurul..sper sa ii  piarda pe toti..desi am indoiesc ca asta o sa se intample vreodata..dar eu zic ca fiecare viata castigata in plus merita…..asa ca fiecare om care incerce sa puna capat acestul masacru conteaza…so daca iubiti animalele , protejati-le

One thought on “sarbatori fara carne

  1. Pe langa faptul ca respecti viata sub orice forma ai ei te respecti pe tine insati: eliminarea carnii din alimentatie inseamna eliminarea toxinelor. Ceea ce presupune un organism mai pur, mai curat …nu uita sa iei vitamine din cand in cand! si sa completezi proteina din carnea lipsa cu proteina vegetala: soia, fasole etc. Succes!

Leave a Reply

