febra cumparaturilor

sambata am ajuns si eu prin sv ..cu ganduri mari de a face cumparaturi pt sarbatori.primul popas a fost la carrefour de unde vroiam sa iau un brad artificial frumos  dar nu am prea gasit ceva ce sa-mi placa, apoi am cautat instalatie alba dar din din asta nu am gasit nimic  satisfacator

dupa ce am reusit sa stau cam 3 ore prin carrefour..a trebuit sa plec in metro unde cu putin noroc am gasiti si brad si intalatie…..si dupa ce am stat la cozi infernale am plecat sper mall..ca tocmai se facuse unul si in sv

mall-ul din sv e destul de dragut, e mai aeritit ca cel din iasi si mi-a placut mult cum era decorat . arata super fain..asa ca daca nu aveti ce face puteti sa il vizitati ca e dragut:D

daca am fost cumine peste 3 zile vine si mosul…oricum stii cine e fost cuminte si cine va primi cadouri multe:D…eu imbatranesc pe zi ce trece….marti fac 27 de ani…..dar pana marti mai e nu?:D

Leave a Reply

