ce-am avut si ce-am pierdut

azi sunt melancolica..:) tocmai m-am intors din oras , dupa o plimbarica de mi-au inghetat toate celea..si mergand asa mi-am amitit de perioada cand eram in liceu si de iubirile mele platonice:))…

mi-am amintit de primul tip care mi-a placut cand eram prin clasa a 9…..cu care timp de 4 ani nu am schimbat decat cateva cuvinte..minuscule si fara insemnatate..si imi amintesc cum era sigurul motiv pt care ma sculam  dimineata ca  sa merg la scoala…si cum ma facea sa imi bata inima tare tare cand il vedeam..si erau bucuroasa o zi intreaga ca l-am vazut .Prostii din astea mici care atunci inseamnau mult..si pe care le-am pierdut acum de tot.

probabil ca asta era farmecul iubirii infatile, platonice si fara nici o chestie serioasa..care sincer mi se pare mult mai faina decat orice relatie am avut  de atunci.Desi am avut relatii serioasa..stabil..poti sa zic si asa…nu mi-a mai batut inima de mult asa doar daca vad un om..si nici nu m-am bucurat o zi intreaga daca imi zambaste un tip care sa imi placa…acum daca iti place un tip..te duci la el te cuplezi repede  si gata…sa terminat farmecul..dupa o saptamana te prinzi ca nu e asa cum parea, ca are defecte o groaza, ca parca te si plictiseste ..si ramai asa intr-o relatie lipsita de farmec…sau cel mult asa aptesc eu …am auzit si oameni acre zic ac nu e asa…stiu eu…..poate nu o fi:)))

nu stiu..sa fie oare pt ca nu am reusit inca sa ma indragostesc nebuneste de cineva?…..sau doar pt ca asa sunt pana la urma toate relatiile, destul de banale ?….oare pana la urma nu toata lumea cauta sa nu fie singura..si mai face si compromisuri?…apoi intervine obisnuinat si uite asa te poti trezi intr-o relatie fara nici un pic de farmec

oricum…..iubirea..bla..cine are nevoie de ” iubire “pana la urma?..eu vreau la munte:))….sper sa reusesc pana la sf lunii  sau cel mult inceputul lunii viitoare sa ajung la vd..macar pt 2 zile.. ca nici nu pot spera la mai mult, dar ar fi de ajuns ca  sa imi incarc bateriile:D…poate cu putin noroc o sa tina si iarna cu mine si nu o sa vina caldura sa topeasca toata zapada:D

abia astept sa ma dau cu sania.. si .sa mai incerc patinele ..poate de data asta chiar o sa invat sa merg pe ele:)))

3 thoughts on “ce-am avut si ce-am pierdut

  1. Buna. Apropo de relatiile copilariei noastre ai perfecta dreptate. Erau niste sentimente curate, nu ne puneam atatea intrebari despre celalalt, nu ne interesa viitorul celalalt, ce background are, etc. Ala era, pe el il iubeam. Pe ascuns pentru ca era si placut sa suferi din dragoste. Era o suferinta fericita.
    Iubire exista, dar pentru cei care cred in ea. Exact ca Mos Craciun, la un moment dat descoperi ca mama punea sub brad papusa sau masinutza. asa si in dragoste: descoperi ca de fapt cel ales nu e cel care trebuie, si de obiseio asta se intampla dupa ce ai un “deget aurit”.
    Iti urez distractie maxima pe partie

  2. aa..nu:((( eu inca cred in mos craciun:(((
    cred ca cel mai tragic e sa dispara iubirea atunci cand esti casatorit….atunci chiar nu prea mai ai ce face.si e cam greu sa iti refaci viata dupa o casatorie esuata..probabil de aia nu se mai grabeste lumea sa se casatoreasca acum:)))

    chiar asa….oare exista si cupluri care au mai mult de 2…3 ani si mai sunt fericite..si entuziasmate ca la inceput…..exista asa ceva.?…a intalnit cineva?:d

  3. Fiecare varsta are bucuriile si necazurile ei. Crestem sau ne maturizam, depinde de fiecare, si sincer nu stiu ce e mai bine, sa cresti sau sa te maturizezi, poate uneori e mai bine sa nu ne maturizam prea repede, sa avem timp sa ne bucuram de fiecare etapa a copilariei si a adolecentei, dar uneori viata nu ne lasa😦 . Asa cum inaintam in viata cred ca se schimba si felul cum privim iubirea, dar cred ca e cel mai important sa ne bucram de fiecare data cand o intalnim. Ca fiecare persoana iubita are defecte sau unele lucruri care nu ne plac, desigur😀, sincer mi s-ar parea ciudat sa intalnesc pe cineva “perfect”, asta desi sunt un optimist. Pentru a fi fericit nu cred nu cred ca trebuie sa fii indragostit nebuneste, cel putin din puctul meu de vedere nu e o conditie esentiala. Sa vrei sa faci tot ce iti sta in putere pentru ca persoana iubita sa fie fericita, sa treci peste micile “defecte” ce le are.. iar daca intalnesti pe cineva care sa simta aceleasi lucruri fata de tine atunci poate este o sansa de a fi fericiti. De ce se intampa peste cativa ani, depinde de cei doi parteneri… sa nu se ajunga la rutina.

Leave a Reply

