in asteptare

ce bine ca a venit iar frigul…ultimile 2 zile mi le-am umplut cu munci…..din fericire maine am o mica pauza…iar daca am noroc si mai tine frigul asta duminica zbor la piatra neamt……

trebuia sa merg saptamana trecuta la munte..dar zapada nu mai era, asa ca m-am hotarat ca mai bine ajung prin iasi…desi mai rau am facut ca mi-am chetuit toti banii :))…pe o parte imi era dor de iasi..nu l-am vazut de 2 luni…pe de alta parte trebuia sa imi salut vechii prieteni .

m-am plimbat prin mall si mi se pare ca acesta criza si-a lasat bine amprenta prin magazinele de pe acolo…desi aveau reduceri de 50 % , 75 % 99, 9 % chiar toate magazinele erau goale..dar nu asa ..chair goale goale…ca imi era si jena sa intru sa ma uit pe undeva..desi am stat cam 4 zile..nu am mai gasit iasul asa fermecator ca altadata…cred ca m-am obisnuit mai repede decat credeam cu mutarea:)

deci m-am intors cu mana goala din iasi…si un pic dezamagita…chair daca m- am mutat destul de greu din iasi , acum ca l-am revazut am remarcat ca nu ma mai leaga nimic de locul acela..desi am stat acolo in jur de 6 ani….tot mai bine  e acasa:)

m-am uitat si la mobila..sper ca prin vara sa reusesc sa imi inchiriez o garsoniera..tot timpul am visat sa am o garsoniera mica in care sa stau singura, (pt ca am probleme mari de a ma acomoda sa stau cu cineva…desi am avut relatii si de 3 ani nu reusesc sa am mut impreuna cu cineva…..prefer sa stau singura  nu stiu de ce :-??.)… si pe care sa mi-o aranjez asa cum vreau, si cine stie ..poate daca tot scad preturile la ap..poate scad si chiriile..si daca reusesc sa stang ceva banuti..cine stie:)…iar daca nu reusesc pana  in vara….criza asta o sa treaca sper intr-un fel sau altul…asa ca..o sa mai astept:P

oricum ..pana una alta inca mai vreau sa ajung la munte si sa profit de sporturile de iarna….dar pt asta trebuie zapada:D……sper sa mai vina iar un val de ninsori abundente, sa am pot bucura si eu de iarna care inca mai este..daca nu..ma duc la calarit..sac:P

oricum astept si vara:)))…anul asta am planuri sa ajung in franta…la paris….e mult pana in vara stiu..dar na..sunt genul de om care isi face mii de planuri pe care nu le poate duce pana la sfarsit:)))

Leave a Reply

