back din piatra

in sfarsit..dupa 2 luni de lamentari am reusit sa ajung si eu la munte..si mai exact la piatra neamt.cutu

am plecat sambata in jur de 12…drumul a fost ok..destul de multa zapada pe tarseu..dar nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca piatra era golita de zapada. Am ajuns la destinatie..am zabovit un pic si apoi am luat-o din loc..destinatia?:telegondola si partia de skii. Am urcat pana sus . Era in jur de 6 seara cand deja era noapte si din pacate partia era lipsita de cel mai pretios lucru: zapada.

picture-421

.asa ca ne-am indreptat rapid spre patinuar.unde mi-am incercat degeaba norocul ..tot nu am reusit sa patinez impecabil..sa fac piruiete si sa merg cu spatele:))).Dupa ce am inghetat bine de frig ne-am dat un pic in leaganele din parc si am tulit-o urgent la tequilaa..un bar fainut  cu  booling si vin fiert..unde ne-am incalzit..si ametiti am luat-o agale spre casa.Seara somn de voie..a doau zi ne astepta alta aventura ;)).

bicaz

a doua zi pe la 10 ..trezirea…spopul misiunii?: pizza la metru:D….da este in piatra pizza la metru delicioasa..am luat un metru :)) si am plecat spre lacul rosu. Afara frumossss ninge cu soare..Drumul spre lacul rosu taie cheile bicazului..deci…va dati seama ca peisajele erau superbe.

bicaz

am avut noroc ca  la la bicaz si lacul rosu era zapada. Lacul rosu era tot inghetat asa ca putea sa mergi linistit pana in mijlocul lui..super tare…avem saci de menaj la noi..asa ca am reusit sa ne dam si cu sacul pe o partie improvizata.

…apoi ne-am incalzit cu vin fiert . mici si coltunasi cu prune.Pe la 6 seara uzi pana  la piele  si infrigurati ..dar totusi bucurosi am ajuns acasa.unde am pus un film..apoi nani….din pacate aici s-a termiant si  dsitractia..azi dimieata am ajuns iar acasuca.

picture-505

acum ma uit la poze….si plang..vreau iar la munte:((..uite cateva poze..pt cei care nu au apucat sa ajunga inca la munte..si nu uitati..mai e timp ..pana im martie cred ca o sa mai fie si zapada:)

3 thoughts on “back din piatra

Leave a Reply

