barbatii..un fenomen straniu?:)

ok..v-am povestit ca m-am mutat din iasi..si cum mi-am schimbat domiciliul e normal sa imi schimb si relatia..sau  ma rog ..ceva de genul asta….asa ca m-am oprit o data pe hi5..nu stiu de ce ….am cautat cativa tipi draguti si le-am dat add la prieteni..pana aici nimic bizar ..sunt sigura ca multe fete au facut asa..si baieti de altfel.pt ca totusi cunostintele  on line sunt destul de frecvente…de obicei caut niste tipi draguti..vb cu ei pe net vreo jumate de an..pana vad macar ce au in cap si apoi daca imi plac..ne vedem la o cafea ceva..pana aici toate bune si frumoase.

faza e ca am stat in ultima relatie  cam 4 ani asa ca nu prea mai stiu cum e sa iesi la agatat. si cand e vb sa imi caut un tip care sa imi placa sunt f pretentioasa……nu zic ca in astea 4  ani nu mi-am facut cunostine noi..dar pur si simplu nu m-am gandit sa incep o relatie noua cu cineva…ca ma complaceam in cea pe care o avem deja..era mai comod asa..stiti si voi cum e:D…

avand o data o conversatie cu fostul meu prieten mi-a spus el asa intr-o doara ca toti barbatii se gandesc la sex…sau mai multe se gandesc la o relatie sexuala decat la  una de prietenie..la mine treaba stand total pe dos.bine asta nu e neaparat ceva rau..si noi fetele ne gandim la sex..dar nu in permanenta:D..nu-i asa?…atunci frumos l-am contrazis…spunand-i ca nu e deloc asa….ca faza aia de la sprite  cu prietenul cel mai bun te doreste este o aberatie….adica barbatii cu femeile pot  fi si amici ..fara nici o legatura sexuala, nu?

una la mana e  ca  niciodata in viata mea nu am avut macar tenidnta de a mi-o pune cu un prieten..adica nu stiu..prietenii sunt prietenui nu? dar se pare ca baietii nu gandesc chiar asa….avem o gascuta de baietii.. 3 baieti si eu cu prietena mea..singurele fete…cu care ieseam prin oras la baute si la plimbare..iar cu cei 3 insi ne intelegem perfect…toate bune si frumoase pana cand o data…. ne-am intalnit toti afara ….noi ( adica eu si cu prietena mea venind cu prietenii, de care de altfel baitii din gascuta  stiau dar nu ii vazusera niciodata) am ciocnit frumos un pahar  si am plecat fiecare in treaba lor…de atunci nu ne-ai mai sunat sa ne scoata in oras:D..ne-am mai intalint dupa  de cateva ori dar nu ne-am mai simtit asa bine impreuna..si pana la urma s-a stricat treaba.concluzia?…daca ai prieten poti ramane fara amicii baieti…desi nu neaparat dar sunt sanse

asta e  doar o intalmpare..stai sa vezi ce am patit zilele astea:)))..iar concluzia o sa fie ca toti barbatii..sau hai sa nu generalizam..majoritatea barbatior gandesc la fel.Am cunoscut zilele trecute pe net 2  tipi si le-am dat  add in mess…intr-o zi ma ia unul….din una in alta hai sa ne cunoastem mai bine..vechea formulare…..ma intreba ce muzica ascult , filmul preferat , cartea, floarea, si din astea..ultima intrebare a fost “pozitie sexuala preferata”….in capul meu am zis…ok:D….asta ma intrebi tu la prima noastra discutuie?….dar am trecut peste si mi-am revenit repede dupa intrebarea aia care e un pic indiscreta pana la urma..si intima..nu?

a doua zi ma ia celelat tip..ma intreba ce fac…lojic..si ce muzica ascult , filme,.,.carte , floare..pozitie sexuala preferata…..murind pe jos de ras…..am zis hopaaaaaa!!!!!!..ceva e in neregula aici?…ce se intampla ..ce se intampla?:))

amandoi baieti de 27 -28 de ani oameni maturi si cu studii ziceau ei care puteau avea pana la urma si o conversatie filozofica ,intreba exact acelasi intrebari…..dupa un timp tipul ma intreba ce marime port la sutien…am zis ..ok vrea sa stie daca sunt dotata..si ne fiind i-am raspuns sincer ” nu am sani..marimea 1 cred”….zice tipul ok….o doua zi cand vb..se uiat cred mai bine in poza mea in care paream ca am sani si am intreba daca port sutien….omg ppl ce e cu voi???…hai sa o iau altfel..cum ar fi sa il intreb eu pe un tip..la prima conversatie..salut cat de mare o ai?….a…atata….dar chiloti porti?:))))..adica ok….dar totusi…si unu lamana chiar nu ma intereseaza..daca o sa ajung sa te cunosc o sa vad si cat de “dotat” esti si ce chiloti porti .lojic nu?

bine stiu ca netul nu e un loc unde sa cunosti oameni …..dar recunosc ca am cunoscut si oameni de treaba..in fine..in concluzie ma las de baieti…nu e ca nu imi place sexul dar chiar nu  imi place asa de tare incat sa vb si pe net despre el..sau despre marimea sanilor mei. oricum tot timpul mi s-au parut baietii un fenomen si nu am reusit niciodata sa ii inteleg..eu sunt o fire mai complicata asa de felul meu si felul lor  simplist de a fi e prea simplist pt mine…si nu stiu…..chiar cred ca au un fel simplist de a gandi lucrurile…totul este simplist in aceasta fraza atat de simplista.:))

sa nu mai vb de faptul ca nu stiu sa piarda..cine a jucat vreodata un joc cu niste indivizi stie despre ce vb…..desi am batut multi baieti in wow ..la duelui tot timpul mi-au spus ca m-au lasat..nu o sa recunosca in ruptul capului ca o femeie ii poate bate la ceva..sau ca o femeie are dreptate..o tin mortis pe a lor chiar daca gresesc…si credeti-ma ca stiu despre ce vb..una la mana cred ca se trage din faptul ca  vor sa conduca sa dovedesca ca sunt mari si tari..2 pt ca nu stiu sa asculte…3 chiar daca cumva asculta nu inteleg nimic si o tin pe a lor.

pana la urma cred ca ma reprofilez…o sa-mi caut tipe de acum.. ca e mai bine asa

oricum nu vreau sa credeti acum ca am ceva cu baietii..a nu ,ma inteleg cu ei..e doar ca nu ii inteleg deloc:))..si iar nu generalizez..am cunoscut si tipi draguti….cred….nu stiu sigur,:)))

blogul asta e asa..ca fapt divers..mai mult de amuzament…..nu il luati personal

2 thoughts on “barbatii..un fenomen straniu?:)

  1. Nu stiu cum sa-ti spun, dar nu doar barbatii sunt un fenomen straniu, ci si femeile, cel putin din punctul de vedere al barbatilor. Cred ca stii bancul urmator:
    “Gaseste unul lama fermecata, iese duhul si ii spune ca ii indeplineste o dorinta. Ii cere sa-i faca o autostrada care sa ajunga pe toate continentele, avand afaceri in toata lumea si are rau de avion si vapor. Ii spune duhul ca este prea greu, adancime mare a oceanelor, multe materiale de constructie, etc, etc.., e prea greu chiar si pe el. A doua dorinta a fost sa-l faca sa inteleaga femeile. Raspunsul duhului : Vrei autostrada cu 2 sau 4 benzi :)”
    E doar un banc dar si bancurile se inspira putin din realitate, nu?
    Revenind la ce ai postat, intradevar barbatii se gandesc mai mult la sex, dar nu cred ca e chiar atat de greu sa ai si o relatie de prietenie cu cineva de sex opus.
    Despre oamenii cunoscuti pe net, e mai greu sa gasesti oameni cu care sa porti o conversatie, sa schimbi idei. Stateam cu o prietena, cauta pe cineva sa vorbeasca pe un site, si din 5 -6 discutii initiate toate ajungeau la sex.
    Din experienta personala pot sa spun ca am gasit pe net 3 persoane cu care inca pastrez legatura si mai stam din cand in cand la discutii.

Leave a Reply

