primavara

oho..ce zi faina e azi:))

in sfarsit soare…gata si cu raceala mea,..am mai scapat de ea un pic…din fericire febra nu mai fac…ma mai chinuie putin tusea, dar o sa treaca si ea.

si cum am facut rost de banuti..cred ca ar trebui sa trag o fuga prin oras ca sa scap de ei…:))..sa-mi caut un cadou de 8 martie intarziat:)))..si desigur sa mai donez o suma pt oamenii care au nevoie pt ca mi-am propus ca din fiecare  salar sa  dau un mil .2..la niste oameni cu probleme..si sper sa reusesc sa ma tin de cuvant.

cat despre munci..nu imi vad capul de treaba..si asta e bine, nu?

hai sa va povestesc faza tare…in ditamai criza financiara singurele cladiri gigant care tot apar sunt bancile….din pacate spatiu verde din fata blocului meu a devenit o banca…cu 6 etaje..varuita frumos in gri cu maro….iar in fata bancii pe cei 2 cm de iarba ramasi s-a ridica mandra o parcare.

parcarea saraca e mica asa ca masinile multe care vin nu au unde sa fie parcate asa ca soferii responsabili le parcheaza in dreptul usii mele de la bloc.astfel  cand iesi din bloc te opresti in botul unei masini. tare frate.

faza naspa e ca daca vii cu bagaje sau e vreo urgenat si trebuie sa vina o salvare ceva..sau ai de mutat mobila…nu poti iesi sau intra din cauza masinilor care stau ca soldatii la paza blocului. poate doar daca ai merge pe capota lor ai reusi sa iti poti face si treaba. si poate asta ar fi si solutia..sunt sigura ca soferii nu o sa se supere atata timp cat nu lasa o alternativa…daca pe langa masini nu putem trece…trecem prin ele:)))

Leave a Reply

