porumbelul

va mai amintiti poezia :)))

Un porumbel căzut-a, din zbor, pe-o stâncă-n mare,
Şi-i mic de tot săracul, de-abia a prins să zboare!…
Vin valuri mari şi-n stâncă se lovesc, şi lui i-e frică,
Şi trist îşi ascunde capul, şi-aripile-şi ridică
Când stropii săriţi din valuri pe pene-i cad şi-l udă,
Dar piuitul jalnic nu-i nimeni să-l audă!…
Ci iată-o porumbiţă că-n zbor zorit soseşte:
E mama lui ce-l cată, plângând, de când lipseşte.
Şi-i lângă el acuma şi-l ciuguleşte dulce
Să-i treacă spaima şi-apoi să meargă să şi-l culce.
Şi-ncet spre cuib acum zbura-vor împreună-
Să-l încălzească mama, să adoarmă-

Noapte bună!…

bine nu asta e faza…stateam ieri frumos si ma uitam pe geam la vremea naspa de afara , la ploaie si la frig. in curtea sinagogii , ca am o sinagoga in spatele blocului..se juca o mata cu o punga gri..pe care vantul o purta colo colo….

dar cand ma uit mai bine punga gri nu era o punga…ci era un porumbel care nu putrea sa zboare si ajunse jucaria pisicutei.asa ca nu a mai fost timp de stat..repede am infascat haina si am plecat afara.am sarit gardul bisericii ( noroc ca nu era slujba) poarta fiind inchisa si am zis catzzz la mata da aia nimic..statea si pazea porumbelul.

.atunci am zis catzz catzz si a plecat pisu mai departe ..pandind de dupa un colt …am luat porumbelul care se zbatea si ,….si cum sa sar gardul inapoi?…porumbelul dadea din aripi si trebuia tinut cu amandoua mainile..

norocul meu a fost ca o vecina mi-a tipat de la etaj sa ies pe alta poarta din spate si am reusit sa parasesc curtea bisericii :D…

prin urmare acum am un porumbel..jupuit de pene si putin ranit….azi ma duc la vet cu el sa vad ce zicea doctorita..oricum e scumpel foc…o sa ii fac o poza sa il vedeti si voi dar dupa ce ii fac un control medical amanuntit:D

2 thoughts on “porumbelul

  1. Ingrediente
    Porumbei 1 buc ceapa 100 g morcovi 100 g telina 100 g margarina 100 g unt 50 g faina 200 g piper sare

    Mod de preparare
    Porumbelul se curata, ii se rasucesc aripile in sus dupa gat, iar picioarele se introduc in taietura prin care s-au scos intestinele. Se pune la fiert in apa cu sare, in care s-a pus ceapa si zarzavatul pentru supa. Indata ce a dat in fiert, se spumeaza cat este necesar. Dupa ce a fiert, se scoate porumbelul si se strecoara supa. Din margarina, faina si supa se pregateste un sos, care se lasa sa fiarba 15 min. si se potriveste gustul cu piper si sare. Porumbelul se taie in doua, se acopera cu sos si se stropeste cu unt topit. Se mananca cu mamaliguta calda.

Leave a Reply

