ca la circ

nu am mai scris de mult tare….nu mai stiu exact cand a fost sf george dar atunci au fost si zilele bt-ului.  si ca de fiecare data la zilele unui oras se aduna tot felul de prostii. asa ca am iesit si eu pe la plimbarici.

urs

am tot vazut in iasi si in sv ..un dino park sau ce era ala , dar nu am intrat niciodata…ei de zilele orasului fiind adus cortul ala si in bt am tras o vizita…biletul parca era 150 .cam scumpicel pt ce aveai de vazut acolo.erau facute replici de dinozouri din plastic de cativa metri inaltime. si o singura vitrina de sticla cu cateva fosile.

dino era fain ca unii dinozauri avem si 20-30 de metrii si aia chiar erau impresionanti intr-un fel, desi reproducerile fiind din plastic lasau de dorit un pic.

dinosures oricum cred ca expozitai ar fi impresionat tare un copil, deci daca aveti unul il puteti duce cu incredere ..cred ca o sa se distreze tare pe acolo , si poate la plecare o sa vrea s el sa isi ia un dinozaure:)))

de dupa o asa expozitie  am zis sa trecem si la circ..deoarece era un cort de circ la 2 pasi de expozitie.desi niciodata nu m-am omorat dupa circ cand eram mica am zis sa merg sa vad..poate vezi altfel treaba cand esti mare:D

DSCF9841..ei  zis si facut..am intart la circ…pretul a fost parca 250 nu mai stiu exact.oricum ideea e ca daca nu va placut circul cand erati mici , cu siguranta nu o sa va placa nici cand sunteti mari.DSCF9842 cand eram mica parca numerele erau mai specatculoare ,salturi mortale .aminalele sareau prin cercuri cu foc , magie si cate si mai cate…acum…cam patetic….clovnii erau groaznici ca de fieacre data. tot timpul m-au stresat.

acrobatii..? destul de slab..iar animalele destul de chinuite si nu faceau altceva decat sa se invarta in cercDSCF9843 tot timpul am fost pt protectia animalelor si nu pt exploutarea lor deci macar era bine ca nu erau foarte chinuite…pt ca din fericire pt ele nu prea faceau nik.

DSCF9850

oricum pt ce aveai de vazut pretul biletului era exagerat. simgurul lucre pt care pot sa spun ca nu imi pare rau ca am mers , este ca in pauza de la circ te lasa sa faci poze cu animalele..fie cu o camila,  un pui de crocodil sau un sarpe..cum poza cu camila avem din turcia am ales un sarpe pt poze…data viitoare o sa urmezi si crocodilul;))

DSCF9851la circ nu aveai voie sa faci poza..asa ca nu am ce sa va arat :P…ei dupa ce sa termiant reprezenattia a avut loc si un cutremur de care sunt siguar ca toti stiti..probabil de aia si animalele de la circ erau cam adormite si nu aveau chef sa faca nik

DSCF9857 dupa ce am scapat de circ am mers in parc si m-am dat cu hidrobicileta , si la balci m-am invartit intr-o chestie in care am zis ca mi se strivesc plamanii si mor dar nu am murit totusi

DSCF9863

in rest ..azi vad ca ploua cu tunete si fulgere..au inceput ploile de vara hai?:))

DSCF9886

Leave a Reply

