rochie de mireasa

niciodata nu mi-au placut rochiile de mireasa, nuntile si casatoriea….e clar ..oricine ma intreaba zis clar si sigur: NU casatoriei.NU NU NU NICIODATA, NICI BATUTA ,NICI IN MORMANTTTTTT!!!!!

urasc ideea de casatorie, de nunta si cred ca ideea de a fi cu un barbat toata viata:P..oricum nu ai nevoie de un act ca sa fii cu cineva si nu ai nevoie nici de circul de la nunta  ca sa ai o relatie…nu?

dar mi-am gasit acum 2 ani rochia ideala de mireasa…:))) pt care as fi in stare si sa ma casatoresc:)))..era intr-o revista pe pagina de reclama..si arata perfect zic eu..si pt  asa rochie se meriat sa faci si o nunta nu?:D

marsella_b

125

ei..draguta , nu?..asa zic si eu…nop..totusi e clar…nici pt asa rochie nu ma casatoresc….dar m-as plimba cu ea pe afara noaptea:)

5 thoughts on “rochie de mireasa

  1. Nu prea ma pricep la moda cum te pricepi ti, doar ai si studii cat de cat in domeniu, dar asta nu mi se pare o rochie de plimbare. Eventual doar o plimbare in pasi marunti pe o distanta scurta, usa biserici-in fata altarului😀, asa ca daca vrei sa o porti o sa trebuiasca sa suporti tot circul de la nunta😛. Dar priveste partea buna a lucrurilor, primesti o multime de cadouri plus ca foarte bine bine si usor poti cere a doua zi anularea casatoriei, ramaii si cu cadouri si ai purtat si rochia de mireasa ce iti place asa mult😀

  2. ei..na..nu e de plimbare….daca e noaptea si nu ma vede nimeni pot sa merg si goala, nu?…nici nu mai zic ca pot merge in rochie de mireasa:)))
    cat despre cadouri imi place cum suna……da..cred ca e bine..ziua ma casatoresc dimineata divortez..suna perfect:)))

Leave a Reply

