cine are tatuaj ..cine cine?

azi m-am intors din iasi….si motivul pt care am ajuns acolo era sa-mi fac un tatuaj….asa ca .mi-am facut.

azi am umblat cam o ora sa gasesc un salon unde sa imi fac tatuajul dar numai nu gaseasm..pana la urma cu mult ajutor am resuit sa nimeresc.

cand am ajuns acolo mi-au spus ca rebuia sa am programare..si eu nu avem..si mai avem doar 2 ore pana la plecare..dar cu putin noroc au reusit sa ma bage intre 2 progarmari mai ales ac tatuajul meu era mic si simplu si nu a durat mult ….

.pe tatauaj am dat 1 mil juma…desi mi sa parut cam scump……dar totusi nu-mi pare rau…ma bucur ca am reusit sa-l fac

tipul a fost super de treaba ..a lucrat foarte finut si bine…toate instrumentele erau sterile ..si asta e bine ca am fost un pic panicata pe treaba asta:D..de durut a durut oleaca..dar cum spun unii e o durere suportabila..

si uite asa…acum am tatuaj…iar 10 zile trebuie sa il ingrijesc cum trebuie:)))…sa-l ung de 3 ori pe zi,   si sa-l fersc de soare si de apa..mda:P

4 thoughts on “cine are tatuaj ..cine cine?

  1. Felicitari pentru tatuaj. totusi nu ai spus niste chestii importante, ce tatuaj este, unde se afla😀, astept detalii

Leave a Reply

