siret

dupa cum m-am laudat de cateva zile ..am ajuns in sfarsit la siret.am plecat din bt pe la 4..si am ajuns in jur de 5..eu si cu intreaga natura dezlantuita…pt ca v-am mai spus ..norii cred ca s-au indrogostit de mine….ma urmaresc pe oriunde merg

asa ca planurile mele..colacii, barcuta…plaja..au ramas iar doar un vis….in schimb am avut parte de o masa copioasa pe malul siretului formata din porumb fiert si harbuz, de o apa maloasa .. de un vant racoros….si de o turma de oi

ei dar cum nu sunt pretentioasa ma multumesc si cu atat

cand am venit in bt am vazut un afis mare cum ca se face kaufland ..super tare frate..o sa avem asa ceva si in bt:)))

Leave a Reply

