concerte

v-am promis poze de la concerte asa ca am sa pun cateva.

DSCF1857

deci sambata a cantat ducu ..spectacolul a fost destul de fain..anfiteatru era plin, si un caine se plimba nestengherit pe mijlocul scenei in timp ce ducu si noi toti muream de ras.

DSCF1844

din pacate concertul mi sa parut scurt..ar mai fi mers o jumate de ora acolo..daca tot ne-am deplasat pana la ipotesti….dar a fost ok si cat a fost.

DSCF1969

ieri seara a cantat black beauty..o trupa rock  din franta….ca dupa cum v-am spus a fost o treaba romano-franceza.concertul trebuia sa inceapa la ora 7

DSCF1990

noi am ajuns in jur de 7 si 10 iar scena…ma rog..scena nici nu era facuta…atunci ridicau aia de zor luminile si nu mai stiu ce ..ca noi am plecat la lac.

DSCF1999

lacul mi sa parut destul de naspa…sau poate nu l-am vazut eu de mult…oricum era plin de balarii si abai daca iti mai dadeai seama ca e apa acolo……pe langa mal era fain ca era plin de nuferi..dar din pacate nu erau infloriti.

in rest?..multiii multiii tantariiiii….am reusit sa ma fac cu cateva bube frumoase.

DSCF1862

in jur de 8 am ajuns iar la concert care nu era inceput..baietii aveau probleme mari cu sunetul si a durat cam o ora sa-l regleze cat de cat..

trupa saraca suna bine…si se chinuiau baietii sa faca admosfera..dar din pacate jumate de anfiteatru era gol si oamenii stateau pe scaune….cea ce nu e bine la un concert rock…asa ca nimeni nu sarea si nu facea nik…..stateam toti ca la opera( nu ca la opera nu ar fi frumos)

DSCF2016

pe la mijlocul concertului iar a picat sunetul..dar din fericire pt ei s-a reglat repede treaba…..na..trupa nu a sunat rau..era dimanica asa.dar despre public nu pot spune acelasi lucru….oricum la urma am primit un cd cu trupa..deci am avut ce asculta in masina , in drum spre casa😛.

DSCF2020

dupa un concert rock..era normal sa inceapa si o batuta de la noi..( la urma urmei e combinatia cea mai reusita ..rock si populara nu? ) ..asa ca a urcat pe scena o formatie sau ansamblu…sau cum se spune?:D din maramures..care nu stiu ce a facut ca eu m-am retras spre casa..cu o durere de cap ingrozitoare…si asta din cauza fumatorilor :((

DSCF2003

e o treaba super spoky..cum simt fum de tigara cum incepe sa ma doara capul…si cum toata lumea fuma..si desi eram in aer liber ..tot am inghitit o tona de fum….de ,am ajuns acasa pe 7 carari..dar noroc ca exista pastilute asa ca problema durerii mele de cap  a fost rezolvata rapid.

DSCF2006

gata?..v-ati saturat de povesti?…f bine..si eu ..mai putina vb si mai multa munca ca e mai bine…si nu uitati..saptamana viitoare e festival la sv

Leave a Reply

