iar prut

dupa cum am spus si luni am fost la prut.vreme calda .superrrr fain..si apa la fel  de calda

dar din pacate ultima experienat a fost si cu nabadai pt ca  am reusit sa-mi sparg colacul de salvare

DSCF2498

dine bine..ar zice unii…si care e problema?..pai e…..numai bine intrasem in apa..si dadeam voiciceste din toate membrele..cand de o data,,se aude..fssssss,,,,omg omg omg ce e aia?….apa e adanca si eu raman fara colac???? ajutor ajutorrrrrrrr!!!!!!!!!!!!

ei bine…gaurica de la colac era destul de mica ..si aerul iesea dar nu asa grabit ..deci am reusit sa ma intorc din larg spre o portiune unde simteam pamantul sub picioare.

din pacate colocul meu preferat albastru cu pestisori si cu meduse a decedat la scurt timp dupa ce a fost dus la mal…metodele de resuccitare nu au dat rezultate in acest caz…iar acum o sa trebuiasca sa imi iau unul nou…la fel de frumos ..sper:D..desi colocelul meu care m-ai sustinut in momente grele nu te voi uita niciodata :*

3 thoughts on “iar prut

  1. daca nu ai ajuns la “fratiori” de peste Prut tot e bine. pacat de colacul tau, mai ales ca era si albastru, dar se mai gasesc colace, chiar si albastre🙂

Leave a Reply

