gata si festivalul

gata si festivalul de la sv..gata aproape si luna august….si uite asa e gata si vara.

DSCF2679

la festival am fost sambata..si din pacate am fost profund dezamagita ca nu au venit anul asta cei cu rochitele de domnite si cu armurile de cavaler..asta a fost naspa..ca mie imi placeau tare:(((

DSCF2738

dar totusi nu am plecat cu mana goala..mi-am aflat zodiacul medieval si am fost improprietarita cu 2 sate..ei e ceva nu? 2 sate:))

DSCF2743

noi am ajuns in cetate pe  la 12..iar anul asta programul a fost destul de plin..fugeai dintr-o parte in alta  a cetatii pt a putea prinde toate spectacolele.

ce m-a amuzat cel mai mult a fost trasul cu arcul…la care nu am putut sa lipesc nici de data asta.desigur sagatea mea avea aripi si cum vedea tinta fugea mancand pamantul in toate directiile, si numai in tinat nu vroia sa ajunga

DSCF2754

dar stand pe margina si razand de altii am fost provocata la o noua incercare de a imi demonstra talentul.si cu putin noroc am reusit sa nimeresc in tinta/…uraaaaa am nimerit, am nimeritttttt.

dupa ce am tras la tinta am mers la spectacolo..am vazut cum se bat mandrii cavaleri cu armele.., cum danseasa domnitele dansuri medievale..si a fost si un concert de muzica medievala

DSCF2770

spre seara jocuri cu foc…f faine..ca mie imi place focul:))..duminica am fost la arderea pe rug a vrajitoarei…treaba asta am mai vazut si anul trecut , dar de data asta au mai bagat treburi noi la spectacol…DSCF2776

Zilele astea incepe festivalul berii in botosani. Nu ca m-ar itneresa, dar daca cineva vrea sa mearga uite mai jos programul:

15 august, orele 18.00- 24.00

Ionut Dolanescu, Irina Loghin, Fuego, Demmo, Spitalul de Urgenta

18 august, orele 18.00- 24.00

Ansamblul folcloric Balada, Simphaty, Uni-K, 3 Sud-Est, Marcel Pavel

DSCF2871

19 august, orele 18.00- 24.00

Solisti ai orchestri Rapsozii Botosanilor condusa de Ioan Cobila (solisti: Elena Mindrescu, Cornelia Ciobanu, Dan Dobos, Petronela Rusu), Hora, Reflex, Anda Adam

DSCF2860

20 august, orele 18.00- 24.00

Formatia Lautarii Botosanilor condusa de Cosmita Lascarache (interpreti: Doru Farcas, Cristina Moisa, Ovidiu Hangalet), Gheorghe Gheorghiu, Corina Chiriac, Activ

25 august, orele 18.00- 24.00

Orchestra Rapsozii Botosanilor (Laura StefanescuElena Mindrescu, Mihaela Ciutac, Cornelia Ciobanu, Dan Dobos, Patronela Rusu, Ciprian Potoroaca, Cornel Burcea, Vasile Viataru, relu Palade, Mitica Stefan, Ion Olaieru), Corina Cristina Rus, Fly Project

26 august, orele 18.00- 24.00

Daniela Condurache si Ansamblul Folcloric Balada, Hi-Q, Pepe

27 august, orele 18.00- 24.00

DSCF2868

Sofia Vicoveanca si Ansamblul Folcloric Balada, Anna Lesko, Directia 5, Voltaj

Leave a Reply

