bulgaria

Luni

dervent izvorul tamaduirii


Sa incepem cu inceputul ….am plecat din bt in jur de 8..si in jur de 11 am ajuns in bacau unde am luat si pe ceilalti membrii ai echipajului.si uite asa 5 negrii mititei au plecat spre mare.

marehotel jurnalist

Prima oprire a fost la manastirea Dervent unde am tras peste noapte…am ajuns la Dervent in jur de 6.v-am mai povestit eu de manastirea asta..E super faina si in plus drept bonus sunt niste calugari super de treaba pe acolo.

hotel jurnalist camerapark hotel jurnalist

Cazarea e 10 ron pe noapte plus masa. Deci noi de 10 ron am dormit o noapte si am papat 2 mese :D….papica era ffff buna..Seara am papat supica de legume si  mamcarica de fasolele , si compot de struguri cu scovergi.

brigantina camera meacamera mea

Am fost si un pic de ajutor pe acolo  pt ca un calugar ne-a rugat sa impaturm 2 pachete de servetele…..am terminat treaba..dupa am fost pusi si umplem niste solnite cu sarea..iar pe urma am avut munca pt acasa ..sa mai impaturim inca multeeee servetele..care ne-au tinut ocupati pana pe le 11 noaptea..dar treaba asta a fost f placuta..am avut si ocupatie.

nisipurile de aurnisipurile de aur

Cazarea a fos extraordinara si am dormit bine bine…maine iesim din tara.

terasa turceasca in nisipuriterasa indiana in nisipuri

Marti

negrumanstire

Ne-am trezit in jur de 8..si ne-am foit prin curtea manastirii pana pe la 11.Am papat iar desigur masa de dimineata supa de varza, si mancarica de cartofi cu salata buna buna.

manastireinghetata buna

ne-am luat ramas bun de la calugarii aia super de treaba si am tulit’o spre o cetate veche, pe care din pacate nu am reusit sa o vedem pt ca drumul era tare naspa si noi eram, si in criza de timp….asa ca ne-am indreptat spre bulgaria.

zagorkafresca manastire

Primul popas a fost la vama veche unde am oprit pe plaja si am paparicit bine..si ne-am  bagat picioarele in marea romaneasca..la propriu:P

frescamarea cu luna

Un pic mai tarziu am trecut granita..si am ajuns in bulgaria..in jur de 5-6. Am ajuns la nisipurile de aur .unde trebuia sa fie si hotelul nostru .Statiunea arata super faina cu mult hoteluri de lux.si cu multe  magazine cu suveniruri .Ne-am invartit noi pe acolo dar nicaieri nu  era  hotelul nostru….asa  ca am intrebat un politist care ne-a spus ca e intr-o alta statiune.asa ca .am plecat

hotelul nostrupobiti kamani

La circa 10 minute am gasit si hotelul..care arata ca dupa razboi…tristi am intrat si am zis..avem rezervare.(((..tipa ne-a spus dragut ca hotelul are 2 receptii si 2 complexe si rezervarea noasta e la cealalta cladire care e la 1 metru distanta.

pobiti kamanipobiti kamani

Am plecat.

pestisorpestisor

Am ajuns..mda..hotelul asta arata un pic mai bine…ne-am cazat…3 camere una langa alta la etajul 2…intram si nu suntem multumiti de camere..in comparatie cu turcia e jalnicL((,..plangem toti..Ce ne facem ,ce ne facem.???? .facem depreise dar ce putem face totusi?..nik..ne resemnam si iesim afara pe plaja..

pestescoici

Prima data vizitam piscina..care din pozele de pe net  era uriasa…ei bine..la fata locului era mica si prapadita..apoi  vizitam plaja..mica si goala…e clar ca ne-am cam dezumflat.

pestibai romane

Am luat-o asa frumos pe drum la plimbare..iar la 2 metri in fata noastra am gasit un alt hotel..dragut…..am intrat si am intrebat de camera si am aflat ca vor fi si mai ieftine..asa ca ne-am hotarat ca maine sa ne mutam.

bai romaneruine romane

Ei asa parca ne-a mai revenit zambetul pe buze si am pleca la o tersa sa papa bun bun..Noi ne-am luat o salatica si o ditamai halba de bere Zagorka berea specifica bulgareasca…buna buna…, iar ca desert un delicious tort de inghetata.super superb:P

bisericabiserica varna

Despre preturi ce sa zic..mai scump ca in turcia…sau cel mult asa mi s-a parut .si la suveniruri si la papica…carnea scumpicica bine.dar e bine ac eu nu pap carneJ). Obositi de pe drum ne-am retras la nani….cu ganduri mari pentru a doua zi..

Nb

biserica varnaefel:P

Miercuri

misipurile de aur noapteanesebar

ne-am   trezit de dimineata si am plecat la hotel pt a vedea daca au 3 camere libere si cu cat exact ne  cazeaza pe noapte …am iesi cu 100 de euro ieftin de persoana ..dar sa vedem daca e asa….pe la 8 ne-am trezit am luat micul dejun..care a fost destul de ok..si am plecat la hotelul

la hotel era .totul bine si frumos..iesim mai ieftin si au si camere libere…2 camere plus un studio..asa ca ne intorcem sa ne decazam

nesebarruine romane

Ajunsi in hotelul nostru ne-am facut repede bagajele..am zis la receptie pa pa..si am plecat.

in cateva minute eram cazati in hotelul nou care arata incredibil de bine …eu am avut noroc si am ales studioul ……care e supeeeerrr tare..dupa cum o sa vedeti din poze.:P..desi stau singura il el e perfect pt mine..ca imi place mult sa m spatiu……am terasa in fata  cu gradian si trandafiri ..si scaunele si masuta..am cada in camera si un mobilier incredibil…..nici celelalte camera nu arata rau deloc…toate facute pe cate o culoare..una pe gri cu albastru una pe maro cu alb ..si a mea pe tot pe alb cu maro

pescarusnesebar

Asa da…parca arata mai bine ca  in turcia

Au o piscina super si o plaja mai mare.

nesebarnesebar

Singurul inconvenient este ca sunt pietre multe in mare..si chiar stanci….apa e mai tulbure ca in turcia..normal de altfel :P…..si e mai greu cu innotat..trebuie sa ai mare grija mai ales daca nu stii sa innotiJ))

nesebarantikitati

Dupa ce ne-am cazat am fugit pe plaja unde am stat pana in jur de ora 1.ca mai mult nu e voie😛.apoi am plecat spre nisipirile de aur, v-am spus  ca e  o statiunea acolo cu hoteluiri faine…si multe magazine cu sunveniruri , plaja enorm de mare si multe terase.

hotelmarea

Era acolo o roata. mare din care se vedea super fain peisajul , era 5 leva, sa te dai in ea…. cam scumpicica ca nu iti oferea si senzatii speciale:P.

apoi ne-am tot plimbat prin zona..am luat suveniruri si dupa am pleact spre varna..al 3 –lea oras ca marime a bulgariei.. de unde trebuia sa luam papica.

hotel brigantinacastelul reginei maria

am ajuns la kaufland..si ne-am luat papaica  mai putin bere si mult vinJ)

Apoi am iesit la mine la terasa ,am papat  si dupa somn de voie ca si maine e o zi

castelul reginei mariacastelul reginei maria

Joi

castel r mariagradina castelului

Trezirea la ora 8..primul popas?..micul dejun..mai bun aici ca la primul hotel.dupa ce am papat bine am iesit pe plaja..apa super calda..si f faina….din pacate un  vant rece mai  strica din admosfera.iar .de pe la 6-7 nu se mai poate intra in apa..e rece.

gradina castelcrama reginei

Pe la 1 am plecat spre nisipurile de  auri. De ce ?..vrem sa facem parasailing..e 80 leva daca sarim cate 2..iar numai eu si cu sorela am fost singurele curajoase a grup:P…asta asa ca sa am laud

Am platit banii si asteptam sa vina barca sa ne ia.Tipul dragut ne-a spus ca trebuie sa intrain in apa pana  la fund..pt ca barca nu poate ajung f aproape de mal….f tare frate mai ales ca eu avem blugi pe mine…in fine..am resuit sa imi iau niste pantaloni scurti si am rezolvat problema.

capul capul

ne-au pus vestele de salvare..si am inaintat in apa curajoase.am ajuns la barca cu motor unde 3 tipi ne-au ajutat sa ajungem in parasuta.apoi ne-am indreptat spre lag de unde ne-au lansat..Suntem in aer la cativa metrii buni de apa si de barca…zburam taicaaaaa zburammm….in mare  se vad mici mii de meduze

capulprajitura

am stat asa zburand cam 10-15 minute..nu-mi dau seama excat pt ca  admiram peisajul.dupa ne-au tras frumusel pe barca si ne-au plimbat in super viteaza pana pe mal..a fost f fain..dupa am mers si cu skijetul ..tare frate. Apoi am papat o shaorma buna buna si am plecat.

pescarusruine romane

Spre seara am plecat si  am vizitat manastirea din apropiere munita aladja monastery care este toata sapata in stanca.,o sa vedeti poze..seamana  oarecum cu meteora in grecia .

Aveau si un muzeu fain si catacobe.prin care ne-am bagat un pic..cat era permis publicului,.

oricum se meriat de vizitat pt ca asa ceva  prin romanica nu vezi

hol hotel jurnalistpiscina hotel jurnalist

Cand ne-am intors era vreo 7 si am iesit pe plaja..apa era rece si batea un vand ..soare nu prea mai era deci plaja nu se putem face..asa ca ne-am luat papica si am paparicurit pe plaja..noi si pescarusii.

Apoi am iesit  la o terasa unde am mai papat un tort de inghetata din ala bun bun.

vilahotel brigantina

Vineri..

hotelul meu efel:P

azi zi super cala..cald frate de pe  la ora 9 deci perfect pt balaceala….am zis ca azi facem o zi de plaja si balacit.

valuri f mari..asta e un pic naspa ca nu putem invata sa innotam dar cu colacul e perfect.Am stat pe plaja pana la ora 1..dupa ne-am retras un pic la odihna.

nisipuribarac cu panze

Pe la 3 am fost sa papam…de data asta am luat supa de pui ..si bere…Zagokaaaa….apoi am fugit repede pe plaja cat mai era soare.Pe la 6 cand soarele se ascundea dupa hotel am plecat spre varna.unde urama sa vizitam Pobiti kamani unde sunt niste pietre de fapt o padure de pietre de pe timpul dinozaurilor.

manastiremanastire

Dupa ce am mers ceva durm in sfratit am gastit si padurea.

Tipul  care ne dadea biletele .. era f de treaba..a zis ca tata lui sa nascut in Romania..pe la tulcea pe undeva si ne-a dat in loc de bilete niste cartulii cu momunetul.vedeti din poze cum arata nu are sens sa va povestesc prea mult.Apoi am plecat in kaufland de unde am luat papica…acum pap si ma bag la nani.

manastiremos

Nb ..vb maine:P

Sambata

cruceobiecte din museu

Ne trezim la 8 ca de obiceim mergem si papam si apoi mergem pe plaja.dar vai ..valuri mari sparte in larc si inspumate lovesc cu putere tarmul….in schimb un soare arzator mangaie plaja……e bun si de bronzat daca in apa nu prea e de intrat

museumarele falus

…marea incepe sa se agite din ce in ce mai tare cu cat treceau orele….hm…si noi nu mai avem mult de stat prin bulgaria asa ca trebuie sa riscam..intram in apa..dar nu putem sta mult.

Pe la 12 ne indreptam spre Varna. Mergem sa vizitam  un museu marin.intrarea e 4 leva…si vezii acolo mii de pestii frumosi tare ..scoici si melci ,caluti de mare si alte bazaconii.

piscina hotel brigantinaavion

Dupa ce  vizitam ruinele unei baii romana, de unde am cumparat si un tablouas facut de un mosulet f simpatic care tot ne indruga trebuiri prin blugara ..pe care noi nu o intelegeam..lojic.

Apoi mergem la biserica mare din centru in fata careia era si un parc cu suvenituri si cu antichitati..de unde puteai sa iti cumperi prostioare

marepista sportiva:P

La biserica se facea si o nunta asa ca am asistat un pic si la ceremonie.

Apoi ne intoarcem spre casa..E 4 si mai vrem balaceala.Cand ajunge, pe plaja si incercam sa intram in apa..nici o sansa ..valuri marii si loveau cu o putere de ne dadeau in fund:P..cred ca se strica vremea..sau vine o furtuna ceva….marea e prea agitata

hihihivarna

Cand vin si baietii ne intdreptam spre alta plaja ..unde nu sunt atatea pietre ca la noi si ne bagam in mare…si sarim peste valuri..de innotat e prea naspa pt noi care nu stim sa innotam.

Spre seara mergem in nisiprile aurii.Statiunea arata incredibil de bine noaptea. Pt fanii vietii de noapte aici este locul ideal.Terasele ofera spectacola de muzica populara bulgareasca ,  ba de rock.., la terasa turceasca dansau cadanele.iar o hotel avea un cazionu mare mare..multe baruri de noapte cu fumei imbietoare pt toate gusturile.

eu cu parasutaruine romane

Mergand pe ulitele  pline de suveniruri dam si peste niste standuri  unde puteai sa faci poze  imbracati in costume de epoca..pt 1 0 leva…ne bagam si noi.

Desi erau un pic cam acrii.cei de acolo …a fost nostim totusi sa pui pe tine o rochie din aia superba si palarii si bijuterii si sa faci poze :J)

bisericatreburi

Spre seara rupti de oboseala venim acasa. Nb

Duminica.

bisericadans bulgaresc

.penultima zi..si vreme naspa..frig si nori pe cer cat vezi….din cand din cand mai iese timid pt cateva secunde soarele…

Plecam spre nesebar.o peninsula a bulgariei plina de ruine romane

Am vizitat o groaza de ruine de biserici vechi din perioada romana..am papat o pizza buna buna..si am  hranit un pescarus din mana

bar de noaptenesebar

apoi am ajuns pe la antichitati de unde mi-am luat un pandantiv dragut zic eu..am mai vazut un inel si un pandantiv fain ..dar erau prea scumpe pt mine..in jur de 3 milioane.deci am trecut peste de data asta.

Afara era o vreme groaznica un vant rece si sta gata sa ploua…asa ca nu am mai reusit sa mergem pe plaja…am vizitat un museu.si ne-am oprit la o terasa unde am papat …apoi am plecat spre nisipuri sa ne ridicam pozele in costume medivale…apoi am ajuns acasa.

nesebarnesebar

Seara am baut bine..vin rosu yami yami iar pe la 12 noaptea ..marea finnd prea agitata si afara frig frig nu am avut incotro decat sa ne balacim  in piscina..pt ca apa acolo era mai calda.

Spre ca maine sa fie  o zi mai buna..daca nu ,plecam acasa

.nb

Luni

nesebarcruci

.

Azi nu am avut noroc nori grosi peste tot si ploua ploua..ne-am hotarat sa plecam acasa.dar inainte vizitam castelul de la  balcic si capul  caliacra.

Casteul este superb..cu gradini enorme..cu flori superbe si camere la fel..si ne-am luat un vin din crama reginei:P..super fain..yamy yamy..

crama regineicrama

La capul caliagrna a fost biton..dar groaznic de frig..si un vantul  puternit ne impingea de colo colo…..e groaznica toamna in concluzie.

Vama am trecut-o in nestire..cred a durat o secunda :)) si gata cu distractia..am ajuns in Romania…pe la 1 noaptea am ajuns in piatra neamt unde am tras peste noapte.

Nb.

Marti

palatul regineipalatul

Ne-am trezit pe la 9..am papat si am plecat un oras sa papam o prajitura buna buna…de la o cofetarie faina din piatra..Dupa ce am paparit bine am luat-o spre casa..In jur de 5 am ajuns in bt super obosite si am desfacut bagajele… ne-am bucurat de cadouri….si am plans ca ne-am intors in tara noasta frumoasa foc.

palatpalat

Oricum bulgarai s-a ridica pe scara..ajunge turcia..nu o depaseste dar e la egalitate:D…si bate cu siguranta Romania….

pozele sunt puse cam aiurea in blog..nu sunt pe zile ca erau multe..intelegeti voi:P

gradinabun bun

Deci va recomand bulgaria dar nu prea in toamna ca e cam frig ..cred ca vara cand e cald e super ok..m-am simtit bestial..si a meritat din plin excursia asta..dar din pacate de acum trebuie sa muncesc mult si bine….vreau sa ma mut in iasi..si sper sa o fac cat mai repede…deci trebuie sa bag mare munci.

Leave a Reply

