a venit toamna

toamna saraca a venit de mult…dar azi e o zi asa mai aiurea..nori…ploaie….din cand in cand mai pupa si soarele pamantul..dar rar

eu m-am cam plictisit de munci..am de scanat cateva articole pt un site…de am doare mana….si de facut un html pt altul….ah groaznic de plictisitor.

cred ca v-am tot spus ca sunt la cura de ingrasat..si cum nu stiu prea multe..sunt la cura de ingrasat cu bere…numai de asta am auzit…si cred ca merge…ca de la 45 am ajuns la 47,5 kg..dar pana la 52 cat vreau eu..mai e multttttttttttttttt..bine..acum sa nu va imaginati ca beau doar bere..si ca umblu teleleuca pe strada…ca nu e chiar asa…abia daca pot bea un pahar de bere pe zi..of..nu-mi place berea..eu sunt cu vinul:(((..oricum abia astept sa ajung la 52 de kg ca sa nu ma mai stofoc sa mananc  si sa beau atata…doamne treaba asta devine obositoare:)))

oricum ca idee  CIOCOLATA SI DULCIURILE NU TE AJUTA SA TE INGRASIIIIII:((((…macar asa treaba era simpla…la cate dulciuri bag eu in mine…avem si 100 de kg pana acum:(((

Leave a Reply

