back din iasi

o zi pierduta prin iasi…asa o fost ziua mea de azi..desi de dimineata planurile erau marete…la fata locului nu a fost chiar asa.

la 10 am plecat din bt am ajuns in iasi la 12…am mers in tatarasi cu mici treburi..care nu s-au putut rezolva, apoi m-am dus inspre mitropolie.

am acolo o cunostinta..un cersator .si i-am promis ca ii dau un calc..am luat unul second hand si am promis ca ii pun joi  la autobuz..dar m-am dus sa vb cu el despre detaliile pachetului.

apoi am mers in carrefour unde vroiam sa cumpar cate ceva dar mi-a pierit cheful dupa ca am fost si la agentie si am vb despre niste aparamente..care desi pareau ok in anunt la fata locului nu e chiar asa. in fine..m-am cam dezunflat..nu stiu cum fac cu mutarea asta in iasi…cred ca pana la uram o las balta..treaba asta incepe sa devina obositoare ..lucrurile ar trebui sa se rezolnve mai usor  ca eu ma plictisesc repede

in fine am ajuns pe la 10 acasa..varzaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!..is rupta de oboseala si de somn….si nici o stare buna nu am …se vede ?..se vede?

Leave a Reply

