festivalul toamnei din sv

of am tot zis ca va spun cum fu….la festiva cum unde?….pai hai sa incep cu inceputul.

DSCF5834

am plecat din bt pe la 12 jumaate am ajuns in sv pe la 1…si ne-am oprit in parcare la carrefour unde era o pista si isi tura unul in draci masina acolo….facea niste treburi interesante..deci fu dragut

DSCF5615

pe urma ne-au uitat la o expozitie de masini..de unde ce-a mai dragut era asta…asa zic eu….

DSCF5624

pe urma am fost la expozitia de caini ciobanaesti care a  fost f simpatica..cainii erau dulci tare si marii..ditamai dualii nu asa….unul mic s-a jucat si cu noi un pic…sau noi ne-am jucat cu el..cum o fi fost

DSCF5640

DSCF5646

DSCF5663

apoi a venit politia cu un nr de dresaj..cu un cutu cutu simpatic care depsita drogurile..si nu doar atat ..mai facea si alte smekerii

DSCF5750

mai erau acolo 3 vaci rasate si simpatice foc…muuuu faceau ele…sau nu prea faceau..faceam eu la ele asa..muuuuDSCF5783

DSCF5689

dupa vacute si catei si masini..am venit randul mancarii…sute de branzeturi ,smanatane cascaval..bine bine si preparate din carne dar pe mine asta nu ma intereseaza…si bere de casa.. gogosele si bun bun

DSCF5857

si miere de albine..desigur…

DSCF5787

spre seara am ajuns ei eu acasa franta foc si am savurat cascava super bun , urda..cascaal cu verdeata si cas de capra…f bun..f bun

DSCF5785

si must  si must..si din ala am luat..hi hi hi

DSCF5786

pe mare asta a fost ….pe mic ar mai fi chestii de povestit…dar lasa pe data viitoare..acum e rost de munci…asa ca spor..

Leave a Reply

