iar acasa

ieri am plecat pi la 9  in iasi….cum ne-am mai imbarligat noi cu una cu alta.am ajuns in jur de 12. cum am ajuns in iasi primul lucru pe care l-am facut a fost sa beau un cappucino…fain de altfel..dulce si bun bun.apoi am mers sa vad cum sta treaba cu zilele iasului..am vazut ca perioada e 3-18 deci m-am linistit ..pe 17 cred ca ajung si eu.

dupa ce ne-am plimbat asa de colo colo..am fost sa papam o pizza..dar am nimerit peste una naspa tare..cu un blat uscat si aiurea aiurea. dupa ce am mancat sa zic asa ..am plecat in vizite ..unde nu am stat f mult ca deja era tarziu tare..si ne-am indreptat apoi spre cumparaturi.

cu putin noroc am gasit in carrefour exact 2 produse netestate pe animale..din 100 de sampoane dar 1 era netestat si un gel de dus…atat taica..atata..dar e bun si atat decat deloc nu?

cum a inceput o ploaie naspa am plecat spre casa..vrea sa zic ca sa mergi cu masina noaptea poate fi o adevarata aventura. mii de broaste invadeaza strazile..sarind de colo colo..si trebuie sa fii atent sa ne le calci ….iar inima iti sare din piept la fiecare 10 metrii cand vezi broscuta sinucigasa cum vrea sa se arunge sub rotile masinii….dar din fericir astfel de evenimente pot fi evitate daca conduci cu atentie.nici o colonie de  broasac nu a suferit pierderi .toate broastele sunt intacte

tot curojoasa vrand sa traverseze strada se gaseste si vulpea…doar stiti cum sunt vulpele ..tot timpul se baga in seama…..care dupa ce face un salt aproape mortal in fata masinii…se opreste la marginea drumului si pt cateva secunde intorce capul mandra si se lasa admirata..uitandu-se chiar in okii tai…mrrrr

mai mergem oleaca si dam peste un dihor frumos motat in blanita lui , care si el se indreapta probabil spre casa la pas agale trece strada..in zona nepermisa…scapa si el cu viata duap acesta experienta…

si totusi…de ce a traversat puiul strada????

la marginea drmului..2 soricei se plimba in nestire…. iar pe mijlocului drumului si-a gasit sfarsitul o pisicuta frumoasa…care acum zace imprastiata pe sosea…

pe la 10 ajung si eu acasa….destul de obosita pot spune…si inca nu am reusit sa fac tot ce trebuia prin iasi….

pe 17 o sa ajung iar..dar de data asta la festival….cu gandul sa bem bere sa papam ceva ceva..si sa mergem la balci sa ne dam in toate treburile alea haioase..acum sper sa fie si asa….si oricum pana pe 17 mai e oleaca.

de bine de rau mi-am si gasit undeva unde sa stau provizoriu..asa ca ….daca doresc pot sa ma mut si maine in iasi….dar nu doresc inca..mai stau cateva zile…saptamani…vad eu..poate pe la sf lunii…inceputul lui noembrie ma mut…cam asa…mai vad…

Leave a Reply

