plictiseala

mda…a venit toamna..si ca prin urmare si vremea e mai naspa….asta inseamna ca nu mai pot zbura cand vreau la prut la balaceala..si nici nu pot iesi undeva la iarba verde.

toamna e mai mult de petrecut in oras…..la iesit prin parc si prin magazine….dar te plictisesti repde…asa ca prin urmare…maine ma duc in sv . ce am sa fac pe acolo o sa va povestesc dupa ce ma intorc..nu are sens sa va dezvalui acum tot;))

si desi tanjesc mult sa merg cu trenul maine am sa iau autobuzul…….nu am mai mers cu trenul de cativa ani buni…poate deja incep sa fie prea multi…adevarul e ca imi lipsesc mult..tot timpul mi-au placut garile, si trenurile…mi se par asa romantice……..si calatoriile ..si bineinteles imi lipseste si  acel tucu tucu tucuuuuu!!!! ….tie  nu?

oricum maine la sv sper sa gasesc si o bufnita statuieta..m-am hotarat sa fac colecti…am deja 2 primite cadou care imi sunt foarte dragi

bufnitoi

in iasi vad ca nu am gasit nimic care sa aduca cu o bufnita..desi in linii mari cred ca nici nu am cautat unde trebuie….am sa incerc si la un anticariat..stiu eu unde sper sa gasesc ceva vechi si interesant..dar daca tot o sa ajung in sv ..o sa caut si acolo..sa vad…oricum, si daca cineva vede o bufnita pe undeva sa dea un semn de viata:))….poate sa fie si vie..nu ma supar deloc:))

Leave a Reply

