back home ..si di acum stau

dupa cum am spus ..ieri am fost in sv….am fost la o expozitie de bratari dacice…destul de simpaticuta….poze nu am ..dar astept sa vina si o sa pun..1…2….

am plecat cam in jur de 10:30.am ajuns in jur de ….nu mai stiu :))…oricum important e ca am ajuns….si primul lucru pe care l-am facut a fost sa intram in cateva magazine…deci ca prin urmare ne-am luat o lampa a lui aladin……teapaaaaa!!!!!..am frecat toata ziua lampa si degeaba….duhul nu a vrut sa iasa….ori ca nu-i place de mine ca stie ca ar avea mult dorinte de implinit ..ori …nu stiu ce sa zic…dar oricum…nu a iesit :((( .

dar eu o sa stau si o sa frec lampa toata ziua…poate o iesi ceva pana la urma:P

dupa am fost la expozitie…am mai fost  si la una cu mamuti…ma rog cu oase de mamut…..si dupa am mers la o pizza..bunaaaa bunaaa.dar si mare mareeeeee…..pt 4 persoane.din pacate nenea de acolo care era o tante nu s-a indurat de noi sa ne dea si o furculita..si ne-a intrebat dragut..vreti servetele?….noi la inceput ne-am uitat mirati ca nu intelegeam…am zis da…ne-a  adus servetele si au fost de mare folos..pt ca fara furculita si cutit a fost cam greu sa bagi cele halci de pizza in gura fara sa dai tot pe alaturi.

si desi am zis ca nu mai beau, dicat pe la casa mea…am luat un vin..o tamaioasa romaneasca…impartita in 4 si tot eram ametita bine…de la un mic paharel….dar cu timpul mi-am revenit si am plecat in mall.

im mall am facut cateva cumparaturi ..si tusti la autogara..ajunsi cam pe ultima suta de metri…..si autobuzul pleca la 5..si era 5 fara 5….si era plinnnnn………….asa ca am mers in picioare ..cam in capul soferului..care in loc sa priveasca drmul intorcea capul si se uita cu okii lui albastri in okii mei si ma intreba ..cum conduce?….si alte balarii.si imi statea pe lmba sa ii zic…daca o sa jung pe sosea inseamna ca nu ai condus f bine…nenea drumul e in fatza :(((..dar m-am abtinut si am fost politicuasa….

pe la jumatea drumului s-a mai eliberat un pic si am gasit si eu loc..asa ca am ajuns acasa mai decent.

ajunsa acasa am baut bere de casa..pt care multumesc inca o data:D…..si am baut si vin..ca mi-am luat o sticla mare de tamaioasa.

de acum gata cu plimbatul…e de munci , nu ?..ca oamenii se mai distreaza dar mai si muncesc…..bine im mare stiu ca nu e cazul meu:)))…dar mai muncesc si eu ca omul :))

Leave a Reply

