dupa movie

na bine ..v-am spus ieri ca merg la film..ei bine la Francesca am fost. Ieri a avut loc premiera si na avem invitatii asa ca am zis sa mergem.

filmul incepea pe la 7..noi a ajuns pe ultima suta de metrii asa ca locurile noastre rezervate langa actori au fost ocupate de altii mai grabiti..si dea..uite asa am ajuns pe la 4-lea rand de jos….dar nu ma plang ..a fost bine si acolo:)))

ei si cum am zis ca era premiere bineinteles ca a venit si un nene sa vb ..apoi o parte din acotori…asa ca pe la 7:30 sau chiar 8 au bagat astea filmul.Pana la sf filmului am tot asteptat sa inceapa actiunea…desi nu era un film de actiune:)))…si pot sa spun ca au fost destul momente in care te plictiseai cumplit si gandul iti pleca departe.Pe mare filmul a avut o idee si sunt sigura ca dupa cum a spus si regizorul ca vroia sa fie un film reusit..dar dupa parerea mea nu e.

bine parere personala…..eu zic asa..daca faci un film de arta sa fie un film de arta, daca faci un film social..insisnta mai mult pe ideea sociala., socheaza, spune idea dur ca oamenii sa fie marcati de un asa film si sa se gandeasca cum sa rezolve o asemenea problema sociala….daca este un film realist atunci sa fie realtist….ei mie filmul asta nu mi sa parut in nici un gen..sau cate putin din toate. personajele erau cam bluegute si fara nerv, actiune nu prea era iar dialogurile erau cam seci.

plus ca la sf filmului intrebarea care iti vine in cap..este “ce???? asta e tot ???…gata???….dar as mai fi vrut parca ceva…” si intr-un fel cred ca asta e singura parte buna a filmului..ca te socheaza ca se termina:)))

oricum mie filmul in mare nu mi-a spus prea multe , asta nu inseamna ca filmul e naspa….dar oricum.intr-un fel asta e parte naspa la filmele romanesti..ca nu au substrat . filmul mi se pare interesant pt o lucrare de licenta..as da nota 10..sau pt un proiect, o schita…cred ca se putea merge mult mai departe cu ideea..si cred ca putea sa aiba un impact mai puterninc..dar na probabil ca regijorul a stiu ce face si asta a fost viziunea lui….ce ma bag eu ca musca in lapte???

asa patesc si eu cand de ex scriu pe blog sa nu mai pape lumea carne..si stiu ca din 40 de persoane care imi citesc blogul nici una nu sa lasat de carne…deci mesajul meu care ajunge la oameni e O….

deci ca prin umramre asa mi sa parut si filmul….mesajul este deja fumat..problemele romanilor din italia nu mai sunt alea care erau anul trecut..nu mai umbla astea sa ne taie in 2 pe toti…s- a mai calmat situatia..si filmul cred ca prezenta mai mult situatia naspa din romania..de care pana la urma te si saturi..in fine……..hai ca m-am plictisit…voi nu?😀

Leave a Reply

