ajitatie mare

ma agit ma agit..tare tare…asa cum cum se ajita un jeleu in lingurita cam asa fac si eu acum ….dau rapid  din maini si din picioare. vestea veni peste mine ca un buzdugan: zdrang!!!

cum adica?..da cum sta treaba???…expozitai care trebuia sa fie in martie ( dupa capul meu patrat ) e in decembrie???….si cum adica???…nu la sf lui dec si chair pe 6 ????. dupa mos ????.omg omg nuuuuu se poateeeeee!!!!!

si daca tot dormeam bine cu capul plecat pe o perna…vestea asta ma gelatinat toata ….si ma agit si ma agit..deci in concluzie trebuie sa nu ma mai agit atata dijeaba si sa ma pun pe munci..ca acusi bate expozitia la usa si eu nu am nik..dar fratilor..nu am nik :((((

deci de maine incep zilele negre…o sa fac si ore suplimentare ..trebuie sa ma apuc sa-mi fac lucrarile..si sa umblu dupa unii…..of apropo..catuse unde gasesc????…nici un baiat cu fantezii nocturne nu ma poate ajuta?..sau hai sa nu ma limitez..accept ajutor si din partea femeilor focoase ;))..sunt deschisa la orice provocare:))))

deci nb si spor  maine :((((

2 thoughts on “ajitatie mare

  1. In primul rand expozitia e chiar de Mos Nicolaie, daca zici ca e pe 6 decembrie😀, asa ca ai grija cum te incalti pe 6 dimineata, poate gasesti ceva in cizmulite, asta daca ai fost cuminte😛
    despre catuse se pot gasi la magazine de cadouri, cele simple gfara nici un fel de blanite si alte chestii, stii ca de acolo am luat cadou pentru niste prieteni care sunt plecati acum in Anglia, daca cauti poate gasesti si tu.
    Spor la lucru cu pregatirea expozitiei si sper sa iasa cum iti doresti🙂

  2. si tu sa-ti rezervi timp poate tragi o fuga pe la noi:D..o sa caut la magazinele cu cadouri….sper sa gasesc..nu-mi trebuie cu blanita;)) ms😀

Leave a Reply

