vot..si cele cele…

ei asta se pare a fi problema mare care freaca lumea in ultima vreme…hm..mda..maine sunt alegerile…ei si ?….intereseaza pe cineva?..pe mine una nu..am eu alte probleme mai importante …

peste tot afise mari, panouri publicitare , masini vesele anunta nu stiu ce si fete ale unor oamenii pe care nu ii cunosc dar cica ar trebui pt ca ei sunt candidatii la presedentie…..ei si ce?…mie toata povestea asta mi se pare f obositoare si gretoasa…oamenii buni..dar voi nu aveti ce face cu viata voastra?…ce ar fi sa nu fie nimeni presedinte si tara sa merga asa haotic si frumos…intr-o libertate perfecta….ca la urma urmei viata e scurta si asa nu reusesste nimeni sa schimbe nik…nu va mai bateti capul cu prostii.

of..toata politica e gretoasa si inferioara .yex yex..si mi se pare si mai trist ca unii oameni de varsta cu mine…sunt asa indoctrinati in niste tampenii…in fine fiecare cu viata lui la urma urmei

singura probleme care e ,este incalzirea globala…sau asta e singura problema care ma afecteaza pe mine..pt ca e mijlocul lui noembrie si e vreme de primavara..unde e zapada?..unde sunt ploile?….de ce e soare pe cer si imi bate in okii de ma face sa nu vad tastele????

de ce nu mai avem 3 anotimpuri si de ce vremea se schimba de la o zi al alta..acum e f cald..maine e f frig si tot asa????

si eu biata de mine un om normal ..cum sa ma adaptez asa de repede la toate schimbarile astea?…pai nu pot..sunt bleaga….si de cateva zile ajut o prietena sa-si decoreze casa..asa ca ma foiesc de colo colo..si sunt cu energia pe O…..dupa cum se vede

ma gandesc ca daca ma adun un pic..maine trag o fuga pana in sv..asa ca o iesire..sa nu crezi  ca fac turism electoral:)))))

deocamdata iau o tona de vitamine si tot nu reusesc sa ma fac sa zbor pe camp…sunt cam apatica zilele astea…o fi gripa porcina de vina?:)))..of si am de lucru..si trebuie sa-mi termin si lucrare pt expozitie..si trebuie sa merg si colo colo sa caut manechine pt expozitie..si nu gasesc nicaieri..si mai trebuie sa-mi reinstalez si wow ca l-a busit si …cica ar trebui sa merg si la vot?…o nu dragii mei….e deja prea mult pt un om apatic ca mine…. nu nu ..cred ca renunt la vot si ma ocup linistita de restul treburilor

hai ..Live long and prosper..si nu uitati pe 29 noe. se fac vrajiiiiii..buhuhuhhhuuu!!!

ps: a si apropo..daca intalniti undeva o cana care canta..sa nu va luati….mai ales ca nu se prea poate opri decat daca sta jos..deci o sa va stea apa in gat cand o sa tot auziti nuzica de craciun….la inceput poate fi nostim..dar dupa un timp…toate au o limita😀..sigur cana mea pana la urma o sa aiba parte de un sfarsit crud :(((

Leave a Reply

