catre iubirea mea

draga mea coca-cola…iti scriu azi pt ca intalnirea de ieri m-a tulburat groaznic….iti scriu…si iti spun ca nu te mai iubesc. desi am stat departe destul de mult timp…inca tanjeam dupa atingerea ta perfecta…te priveam…te sorbeam din priviri dar nu avem curaj sa ma apropii… mi te imaginam dorita si savurata de mii de guri lacome, pe care le imbatai cu placerea iubirii tale….te visam perfecta , trista si departe…speram…si tanjeam in tacere , asteptam in umbra ziua cand ne vor reintalni…

ieri te-am vazut din nou…stateai acolo singura..nu era nimeni care sa te doreasca..doar eu te doream mai aprinsa ca inainte….te-am atins cu mainile mele tremurande….abia te puteam atinge….cum ma priveai tu oare? stiam ca esti deja murdarita de atatia care te-au avut inaintea mea…ti-ai pierdut inocenta. dar si eu mi-am pierdut-o pe a mea……stateai acolo goala…si murdarita, dar te doream mai mult ca niciodata…si te aveam !

incet mi-am atins buzele de pielea ta catifelata….mii de fiori mi-au strabatut trupul ravasit de dorinta …si am sorbit tacuta…..liniste si asteptare…..dar gustul care ma facea o data sa depind de tine , si sa tresar…nu mai era acolo…ce ai facut draga mea ???..ai omorat iubirea cea eterna?

sau oare 6 ani m-au facut sa uit gustul tau perfect care ma umplea de fericire?…oare timpul sterge orice amintire..?

nu te mai iubesc. pierduta mea coca-cola…si loc pt tine in viata mea nu mai exista..cred ca am invatat sa-mi ravars pasiunea asupra apei minerale..care inca imi imbata simturile  cu perfectiunea ei angelica.

2 thoughts on “catre iubirea mea

  1. deci timp de 6 ani nu ai mai baut cola ?
    wow!
    eu nu rezist o saptamana
    dar sunt de acord cu tine : a devenit o porcarie
    si cu toate astea
    nu pot fara !!!!

Leave a Reply

