la multi ani..celor care se stiu cu musca pe caciula:D

deci ieri s-au facut vraji..pot sa spun ca m-am distrat copios..dar din pacate nu mi-am visat ursitul..asta e..probabil ca nu am unul..:)) ….in schimb m-am visat in bulgaria pe plaja la mare si soare ….si cu apa  cat cuprinde….de abia m-am trezit……sau poate marea e ursitul meu ;))..hihihi..asta ar fi perfect nu ?

si uite asa trece si ultima zi din luna..iarna nu vine..zapada nu se arata….iar nu o sa mai alunece sania mosului..si cine stie daca o sa mai ajunga pe unde trebuie..cat despre mine…o sa fiu optimista…poate o sa ma trezesc sambata cu 300.000.000.000. de miliarde in ghetute..ce zici mosule?😀

ei dar pana sambata mai e un pic de asteptat:D

la multi ani!

Leave a Reply

