pregatiri de sarbatori

uite asa..peste tot apar bradutii..din pacate multi dintre ei sunt killariti..eu anul asta o sa stau linistita..am brad artificial..mare si bogat..iar pt admosfera cred ca o sa imi iau drujba si o sa ciontesc niste brazi din parcuri..pt a face rost de una , 2  crengute….sau mai si mai usor ar fi sa imi cumpar cateva :)))  nu?:D

cum cu bradul pot dormi linistita….ca lui ii place sa doarma cu mine..si sa ma tina strans in brate intepandu-ma incet cu miile de ace……mi-au mai ramas cateva probleme….si ghita poate sa stea linistit…desi cu porcii , vacile , puii , si pestii nu impart acelasi pat ..ii iubesc pe toti…asa ca sarbatorile astea nu o sa-i gaseasca pe nici unul in farfuria mea…despre bietele legume nu pot spune acelasi lucru..ele vor fi bine gatite si infulecate cu pofta.

si cum kaufland-ul mi-a tras teapa si nu s-a deschis inca…..asta asa ca sa vezi cat valoreaza un cuvant in ziua de azi pt unii…..am ramas fara sampon si gel de dus..desigur ne testate pe animale..iar magazinele celelalte nu prea isi bat capul sa aduca astfel de produse..si pt noi astea care avem cateva pretentii minine….dar cred ca am sa supravietuiesc…..pana la craciun am sa trag o fuga  in iasi sau in sv, cred..o sa vad…nu sunt hotarata….niciodata nu sunt.

curatenia e gata ..si cum sunt fata cuminte il astept pe mosul….pe care  daca stau sa ma gandesc sunt cam suparata…..cadoul pe care il vreau pare a fi imposibil pt mos…dar nu-i nimic..sunt rabdatoare..inteleg ca anul asta nu se poate…..dar .mos dragut..te mai las pana la anu…..iar daca nu ..unde iti sta capul iti vor sta picioarele , iar copii vor afla ca mosul nu mai exista…muhahahaha.vai ce rea  sunt cu mosul..oare daca vb asa urat cu el o sa mai vina la mine ????:((((

One thought on “pregatiri de sarbatori

  1. Eu stiam ca Mosul poate sa aducaorice cadou la cei care au fost cuminti, daca zici ca e imposibil pentru Mos inseam,na ca nu ai fost tu prea cuminte😛, si la cum il mai ameninti, cred ca se poate considera ca nu vei fi cuminte mult timp de acum inainte😀, asa retrage-ti cuvintele si cere scuze si sper sa primesti ce iti doresti🙂

Leave a Reply

