Ah, dear friend I remember the night …

cautam ieri asa prin niste cd-uri niste poze..si am gasit mai multe decat cautam:)))….am dat peste niste cd-uri cu poze din 2005 de prin camin..si uite asa am stat pana la 2 noaptea si am murit de ras uitandu-ma la ce prostii puteam face.

celebra camera 307….celebrele petreceri surpriza….toate nebuniile pe care le facem o data …cu toti prietenii pe care il avem atunci…si nu-i mai am acum…si chiar asa..isi mai aminteste careva care era parola camerei ? ;))..din pacate am uitat-o….doar o mica parte din ea imi amintesc dar nu o spun….inca  ;))…

si uite asa ma gandesc ca o data la viata mea ..chiar am fost nebuna rau..eu si cu toata gasca care ne tineam numai de prostii..iar acum….am imbatranit..munci toata ziua si distractie mai putin….nu e aiurea asa ?…ar fi fain sa ne mai adunam o data toti care eram si sa mai tragem un chef din ala..si daca se poate tot in t9 in camera 307 ….care cine stie cum mai arata acum saraca…ca multe a vazut la viata ei🙂

si am gasit si colectia de tigari…care a stat ani buni agatata pe perete..si care e destul de maricica..abia acum am observat asta:))

deci.in concluzie…..copii ….care era parola ???

Leave a Reply

