craciunoiul!

ei cum azi e prima zi de craciun toate magazinele terasele si barurile sunt inchise..ma rog ..nu chiar toate…dar cele care imi plac mie sunt:D

deci ce alt loc mai bun de petrecut ziua exista decat in parc la balci…si uite asa m-am invartit bine in parasute..care saracile scartaiau din toate madularele..si cum anul asta nu erau alte treburi fenomenale m-am hotarat sa ma dau in caluti. zis si facut..si desi se invarteau cam lent pt mine..tot m-am distrat oleaca acolo..nu m-am mai dat in caluti de cand eram mica tare..o fost fain sa imi reimprospatez memoria:)))

apoi am facut un om de zapada ca si asa ramanem fara…..fara zapada nu fara oameni,din aia inca sunt destui..si cam atat am facut azi…acum urmeaza sa-mi pun un film…ca de mult nu am mai vazut unul..nu stiu de ce..nu am avut timp…stare….si din astea  stiti voi😀

nb

Leave a Reply

