obsesii

in general orice om are obsesile lui..stand asa in plictiseala de sarbatori..le-am desoperit pe alea mele….bine nu pe toate ..sunt sigura ca in realitate am mult mai multe decat vreau eu sa cred.si sa spun….doar sunt un om cu probleme nu?🙂

una din obsesiile mele este deja cunoscuta..este cea legata de pernute…de ea am vb in alt post asa ca nu  mai vreau sa o aduc in discutie acum

alta obsesie ar fi legata de curatenie.desi in linii mari nu ma preocupa f mult curatenia, sunt genul de persoana care considera ca life is short..si nu are sens sa-ti irosesti timpul facand curat, facand mancare sau facand copii..obsesia mea legata de curatenie e de fapt obesia mea legata de lipsa de  spatiu.cum sa va explic asta..am tendinta de a face curat prin a arunca tot.

in general ma enerveaza sa am prin preajma o serie de lucruri inutile.haine, obiecte decorative care o data au insemnat poate ceva pt mine dar acum nu mai inseamna, bijuterii pe care nu le mai port de cativa ani, obiecte electronice..si din astea. de fapt daca ar fi dupa mine as arunca tot ..poate mi-as pastra doar laptopul, si nu stiu ..o farfurie:)))..cred ca daca imi pun capul m-as arunca si pe mine..

chiar si faza asta cu calculatorul e stresanta..are prea multe cabluri care lojic ocupa spatiu ..in plus  sunt total inestetice…normal ar fi sa aiba un singur fir care sa mearga direct la priza..dar si tastatura are fir si mouse-ul si boxele chiar si dvd-ul meu extern.aaaaaa!!!!

partea ce-a mai proasta e ca in genera dupa ce fac eu curat …aud voci…de obicei pe un ton rastit spunand gingas asa.”CARMEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!.iar ai facut curattttt????….unde sunt lucrurile meleeee????. iar raspunsul este acelasi de fiecare data…la gunoi😀..si bineinteles ca dupa urmeaza o lunga discutie pe tema inutilitatii acelui obicet care in ultimile 5 luni nu a fost utilizat, dar cine sa am inteleaga pe mine…ca atata timp cat nu folosesti ceva inseamnna ca nu-ti mai trebuie si nu are sens sa stea asa de frumusete pe undeva ?

bineinteles ca obsesia lipseii de saptiu se manifesta si cand e vb de calc…in genearl nu tin nik in calc..am doar cateva programe, tot ce lucrez se pune pe cd , filmele se sterg dupa ce sunt vizionate si pozele puse pe dvd-uri, asa ca in calcul meu in general bate vantul. aici cel mai mult are de suferit sora mea..care daca cumva mai lucreaza pe calcul meu risca sa ramana fara munca..pt ca in genearl dau delete la tot..si numai ce aud iar CARMEENNNNN!!!!..

wath???..iar am facut ceva naspa?😀

de aia e bine ca oamenii sa locuiasca singuri..pt ca ei stiu ce e cel mai bine pt ei.eu daca as avea casa mea in care as sta singurica cuc, pt ca oricum sa stau cu cineva nu cred ca as rezista f mult.cred ca mi-as face-o asa :

camera ar avea o saltea pe jos…nu-mi plac paturile, as avea laptopul, poate un dulap dar destul de minimalist, nu-mi plac lucrurile care ocupa mult spatiu.masa cred ca as avea doar la bucatarie si un scaun..mai mult nu-mi trebuie, as avea niste lucruri pt decor care imi sunt f dragi si nu renunt la ele..pernele bineinteles, o farfurie si o cana si multeeeeeeeeeeeeee candelute..pt ca asta este o alta obsesie de a mea..si cam atat. si in rest..mult spatiu gol…in care as putea sa ma plimb in voie cu bicicleta sau cu rolele..si nici ca mi-ar trebui mai mult.bine asat ar fi casa ideala.

o alta mica obsesie e legata de vaocea mea..bine asta e un fel de complex de acum :))) …nu prea mai pot vb la telefon. cu persoane necunoscute..clienti si din astea…..nu de alta dar de fiecare daca primsesc aceiasi intrebare din partea cealalta…dar ce e cu vocea ta?…sau ..dar de ce vb asa ?..bine asta se intampla la oamenii cu care vb pt prima data..dupa saracii se obisnuiesc cu mine. si nu mai sunt asa socati…

. iar intrebarile de mai sus mi se pun constant cam de 8 ani..fapt care ma face sa cred ca totusi e ceva in neregual cu vocea mea….deci  rog cunostintele sa ma lamureasca…ce e in neregula cu vocea mea pana al urma ? .din cate am inteles de la unii de la altii cica ar fi groasa…mine una nu mi se pare..eu zic ca am o voce normala..dar ziceti voi acum cei care nu ati avut curaj sa-mi spuneti in fata cand am vb prima data cu voi…ati avut si voi aceiasi intrebare in minte ? muhahaha!!

si uite asa de maine incep muncile nu ?..e cam gata cu distractia..ei asa se pare..ce e bun sa termina repede,..zau asa😀..ah si ma doare capul…cred ca am gandit prea mult :)))

Leave a Reply

