duminica

raceala asta pare sa faca multe victime in ultima vreme….nu de alta dar tot cunoscutii mei sunt raciti..si cred ca acusi o capat si eu ..ca de 2 zile am o tuse sacaitoare..din fericire nu e gripa porcina..deci inca pot sta linistita :))

si cum azi e duminica cel mai bun lucru pe care poti sa-l faci e sa stai in casa ..la cald si bine..mai ales pe o vreme din asta asa obositoare. am gasit o carte faina…si cum de mult nu am mai citit..cam de prin toamna asa ..chiar imi prinde bine un pic de lectura buna.

si mai fac ceva..ce nu am mai facut de mult..ma uit la filme :))..pt ca spre bucuria mea am gasit cateva care chiar sa-mi placa :))….iar daca raceala ne da pace o zi..maine mergem in iasi sa vedem avatar 3D..ca dea…asa trebuie :))..nu am mai fost prin iasi din noiembrie..si sunt curioasa sa vad cum mai arata..plus ca poate prind ceva reduceri , asa ca o sa facem si cumparaturišŸ˜€

Leave a Reply

