back from iasi….

dupa cum ma tot laudam am ajuns si eu cu greu dar sigur in iasi.

plecarea a avut loc cu noaptea in cap ..pi la ora 9, si cum drumurile sunt pline cu zapada..am ajuns in jur de 11 si ceva..cime mai  stie exact cand?…di la autogara am luat-o asa sontac sontac spre piata unirii..unde am avut niste treaba. Vantul batea puternic din fata , mii de ace de gheata se izbeau violente de obrajii nostrii rumeni.Hm..vremea pare sa fie potrivnica..picioarele sunt grele si abia se tarasc in zapada….dar nu ne vom lasa….continuam..trebuie sa ne atingem scopul……meca ..meca…

ei si uite asa am ajuns in piata unirii..am rezolvat treburile si apoi trecand prin multe obstacole am ajuns in mall. Abia am reusit sa papam ceva si gata era si ora de film…cum ce film.?…Avatar 3 D…nu toata lumea la asta se uita in ultima vreme ..?

da ..nu stiu ce sa zic..filmul nu m’a impresionat cine stie ce..desi pot sa spun ca a fost ok…si e nostim 3 D…iti vine sa ii tragi pe aia de coada :))..chiar m-am amuzat  ..daca nu l-ai vazut..ti-l recomand😀

Si cum e marti si cum sunt 3 ceasuri rele..era sa pierdem autobuzul….bineinteles mi-am facut deja un obicei sa fug dupa autobuz..oriunde as fi..si sa-l prind asa pe ultima suta de metri..asa ca plini de sudoare , gafaind  de numai numai..am reusit sa ne urcam si noi si sa o tulim spre casa.

nu mare ne-a  fost mirarea cand pe la jumatea drumului s-a stricat autobuzul….asa ca urgent am fost ambalati in altul..si tufliti in bt ..teferi si nevatamati….pana la urna……

si drrr..inghetati am ajuns acasa..la calc….unde e cald si bine…..povestea s-a terminat..nb la toti! ..hai ca sunt beata :))..cred ca am scris prostii…..vedeti voi…ei..

Leave a Reply

